معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارشاد گفت: تحقق فرهنگ و گفتمان‌سازی فرهنگی، توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در پی دارد.

تحقق گفتمان‌سازی فرهنگی توسعه پایدار را در پی دارد

به گزارش قدس انلاین  و به نقل ازتسنیم، علی اصغر کاراندیش امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم اظهار داشت: موفقیت در زمینه فرهنگ و گفتمان‌سازی فرهنگی سبب می‌شود تا به نتایج مناسبی در توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش دستگاه‌های فرهنگی در راستای تحقق اهداف متعالی در این حوزه افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی برای دستیابی به اهداف مدنظر، باید با صبر و تحمل و برنامه جامع، سهم خود را در این فرایند مهم و تاثیرگذار انجام دهند.

معاون وزیر ارشاد اقدامات فرهنگی را دیربازده خواند و تصریح‌ کرد: باید از همه ابزارهای هنری نظیر؛ موسیقی، سینما، تئاتر، نقاشی، هنرهای تجسمی، شعر و ادب، کتاب و حوزه‌های دیگر برای موفقیت جامع در حوزه فرهنگ بهره برد.

کاراندیش در ادامه با اشاره به دیدگاه مقام معظم بر اجرای پیوست فرهنگی در همه حوزه‌ها با هدف دستیابی به موفقیت تاکید‌ کرد.

وی در ادامه بر جدیت پیگیری پیوست فرهنگی در مباحث اقتصاد مقاومتی با استفاده از فرآیند فرهنگ‌سازی و گفتمان فرهنگی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارشاد به جایگاه ارزشی فرهنگ و هنر مردم جزیره قشم اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان فرهنگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم جزیره قشم در مسیر توسعه فرهنگی این جزیره گام بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.