جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار گفت:‌ برای انتخاب فرد اصلح باید منویات، معیارها و ملاک‌های رهبری را در اولویت قرار دهیم و بسیج روند انتخاب شخص اصلح در انتخابات را به مردم آموزش دهد.

بسیج روند انتخاب شخص اصلح در انتخابات را به مردم آموزش دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس،ایرج گلینی شامگاه شنبه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی شهرستان‌های گرمسار و آرادان و بخش ایوانکی بیان کرد: با توجه به فضایی که در جامعه حاکم است، باید بیشتر مراقب توطئه دشمن بود و در زمینه جنگ نرم که از طرف دشمنان در خارج از کشور اداره و جهت‌دهی می‌شود، بسیج دانشجویی پیش‌قراول باشد.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی به‌عنوان قشری که بیش از همه نفوذپذیر و تأثیرگذار است، در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی رسالت سنگینی بر دوش دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار اظهار کرد: دانشگاه و دانشجویان در کنار مسائل علمی می‌توانند نقش بسزایی در عرصه سیاسی داشته باشند و برای حضور حداکثری و شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح تأثیرگذاری خود را نشان دهند.

گلینی افزود: برای انتخاب فرد اصلح باید منویات، معیارها و ملاک‌های مقام معظم رهبری را در اولویت قرار دهیم؛ چراکه ایشان به‌روشنی معیارهای انتخاب شخص اصلح را بیان فرموده‌اند و بسیج نیز وظیفه دارد روند انتخاب شخص اصلح در انتخابات را به دیگران آموزش دهد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمسار با تأکید بر لزوم توجه به نقش مؤثر دانشجویان در انتخابات، خطاب به مسئولان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی گفت: در این برهه زمانی که نزدیک انتخابات هستیم، باید از تبلیغ، تخریب و توهین به کاندیداها بپرهیزید و هدف حضور حداکثری را در برنامه‌ها و نشست‌های خود در اولویت قرار دهید.

گلینی با بیان اینکه بین دهه فجر و انتخابات فاصله زمانی طولانی نیست، بیان کرد: از ظرفیت برنامه‌های دهه فجر می‌توان برای اجرای نشست‌ها و برنامه‌های متعددی با محوریت افزایش بصیرت سیاسی با موضوعات مختلفی همچون انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، انتخابات و... استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.