حامد حدادی که در جریان مسابقات باشگاهی چین محروم شد، تاکید دارد که فقط به خاطر یک هل دادن ساده با با محرومیت سنگین سه جلسه ای مواجه شد و اصلا مشتی در کار نبوده است.

ماجرای درگیری و محرومیت حامد حدادی از زبان خودش

به گزارش قدس آنلاین، این سنتر تیم ملی بسکتبال امسال سومین سال حضور در مسابقات باشگاهی لیگ بسکتبال چین را سپری می کند و این درحالی است که اخیرا وی به خاطر حضور در یک درگیری با سه جلسه محرومیت مواجه شد؛‌ درگیری که بازتاب زیادی هم در رسانه های مختلف داشت و مبنی بر اینکه حدادی به خاطر مشت زدن به بازیکن حریف محروم شده است اما خود حدادی این موضوع را تکذیب می کند.

این ملی پوش بسکتبال ایران در این رابطه اظهارداشت: ما بازی را در خانه باخته بودیم و در اواخر مسابقه بازیکن حریف یک بی‌احترامی در مقابل تماشاگران به ما کرد. من هم تنها او را هل دادم اما از زاویه‌ای که عکاس عکس را گرفته بود، انگار من مشت زده‌ام اما به هیچ وجه این اتفاق نیفتاد. رفتار بازیکن حریف غیرحرفه‌ای بود و شاید من هم غیرحرفه‌ای تر عکس‌العمل نشان دادم. او را هل دادم و تاوانش را هم با محرومیت می‌دهم.

حدادی در عین حال تاکید دارد که خودم هم فکر نمی‌‌کردم سه جلسه محروم شوم. حتی نام مرا از مسابقه آل‌استار هم حذف کردند. سال گذشته برای این مسابقه انتخاب شدم اما نرفتم امسال به خاطر اینکه خانواده‌ام اینجا بود می‌خواستم بازی متفاوتی را ببینند که این اتفاق بد افتاد و خودم هم ناراحت شدم. متاسفانه جو بدی هم اینجا علیه من راه افتاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.