قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اعلام کرد که شهروندان، با برنامه های جشنواره زمستانی همدلانه، اوقات خاطره انگیزی را تجربه خواهند کرد.

زمستانی خاطره انگیز با جشنواره زمستانی همدلانه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام احمدحمیدی، با بيان اينكه اين معاونت تمام برنامه‌ريزي‌هاي اصولي خود را براي برگزاري جشنواره‌اي به مراتب باشكوه و پربار عملي كرده است، افزود: برنامه‌هاي تدوين شده جشنواره همدلانه زمستانی تبريز براي عموم شهروندان در نظر گرفته شده است و انتظار مي‌رود كه اين جشنواره بتواند به مطالبات مردم در بخش نيازهاي فرهنگي پاسخ دهد.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه ریزی نظام مند برای اوقات فراغت، کشف استعدادهای شهروندان نخبه، تقویت مراکز فرهنگی محلات تبریز، توجه به کانون گرم خانوادها و ایجاد بستری برای انتقال آموزه های شهروندی و آیینی، انقلابی و توامندسازی شهروندان در حوزه  اجتماعی وسلامت از اهدافی است که این معاونت برای تحقق آنها تلاش می کند.

حمیدی گفت: طرح همدلانه  با هدف تحقق شعار سال وافزایش همدلی در بین شهروندان در قالب جشنواره زمستانی با ببیش از 400 برنامه فرهنگی هنری انقلابی ورزشی گردشگری  وسلامت با مشارکت شهروندان عزیز در کلیه مراکز فرهنگی وسلامت شهرداری تبریز برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط انتخاباتی در زمستان امسال، امیدواریم شهروندان عزیز، با بهره گیری از نتایج برنامه های این جشنواره، با شور و شوقی مضاعف، در انتخابات پیش رو و در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، شرکت کنند.

 معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزاز عموم شهروندان دعوت کرد تا با حضور در این جشنواره، مشوق خادمان فرهنگی شهر در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند به مانند سایر فعالیت های فرهنگی شهرداری تبریز، در خاطره ها ماندگار شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.