‌استاندار قم گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کنیم.

رفع مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و ‌استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،سید مهدی صادقی در جلسه انتخابات هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان قم با حضور رئیس انجمن خیرین مسکن ساز کشور در سالن امام جواد(ع) استانداری، طی سخنانی گشایش بوجود آمده در روابط خارجی را در پیشبرد اهداف ملی و استانی بسیار با اهمیت توصیف کرد.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و کشورهای گروه 1+5 افزود: برداشته شدن تحریم‌ها و توسعه روابط دیپلماتیک ایران با سایر کشورها زمینه ساز رونق اقتصادی در آینده نه چندان دور خواهد بود.

وی بر ضرورت استفاده حداکثری مسئولان از فرصت پیش آمده جهت توسعه و رونق تولید و کسب و کار تاکید کرد.

صادقی در ادامه به نقش خیرین مسکن ساز در رفع دغدغه خانه دار شدن جوانان اشاره کرد و افزود: این انجمن گام‌های مهمی در راستای ساخت مسکن برای قشرهای کم درآمد جامعه برداشته است.

استاندار قم ابراز امیدواری کرد تا با حمایت بیش از پیش دولت و پویایی هرچه بیشتر اعضاء انجمن خیرین مسکن ساز، شاهد خدمات بیشتر این انجمن به مردم شریف استان قم باشیم.

صادقی همچنین فرارسیدن ایام سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ملت ایران با سربلندی این ایام را همچون سالیان گذشته جشن خواهند گرفت.

در این جلسه آقایان سید ناصر اعلایی، سید محمود برقعی، رضا گیوه چی، غلامرضا صالحی، حسن آقاجانی، عباس پیرصالحی، محسن محمدی، حسین طباطبایی و علیرضا ابریشم چی به عنوان اعضای هیات مدیره و مجید صادقیان به عنوان بازرس انجمن خیرین مسکن ساز استان قم انتخاب شدند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.