۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 342337

تمرینات تیم ملی کشتی آزاد به حدی سخت و فشرده پیگیری می شود که گویا میان اردونشینان جنگ رخ داده و میخواهند خود را برای جنگی به نام المپیک آماده کنند.

جنگ برای جنگ!

به گزارش قدس آنلاین،‌ اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد در حالی تمرینات خود را سپری می کنند که هر روز سخت تر و فشرده تراز روز قبل تمرین می کنند. به محض ورود به محل تمرینات آنها می توان به این مهم پی برد که تمرینات اردونشینان تا چدست و نفسگیر است طوریکه گویا میان آنها یک جنگ رخ داده و هر یک برای پیروزی بر دیگری تمرین می کند. 

در این میان جدیت بسیار زیاد کادر فنی و در راس آنها رسول خادم در تمرینات هم قابل توجه است؛ تمریناتی که در آن هیچکدام از آزادکاران چه شاخص و غیر شاخص نمی‌توانند از زیر فشار آن شانه خالی کنند و باید تا پایان مبارزه سخت و جنگ تمام عیاری که میان شان شروع شده،‌تلاش کنند.

تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت فرانسه و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود اما سختی تمرینات اعضای این تیم بیشتر از آن جهت است که المپیک را پیش رو دارند. میدانی که به گفته رسول خادم یک میدان جنگ بزرگ است و باید برای پیروزی در آن به شدت آماده بود. به همین دلیل وی مدام تاکید دارد که جایگاه هیچ کشتی‌گیری در هیچ مسابقه‌ای حتمی نیست و نباید گول اسامی داده شده را بخورید.

نکته جالب اینکه در تمرین امروز آزادکاران کمیل قاسمی سنگین وزن تیم ملی که خود را برای حضور در تورنمنت فرانسه و پس از آن نیز مسابقه کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند مقابل پوریا رحمانی در حال مبارزه بود که ناگهان فریاد رحمانی به هوا بلند شد و بر روی تشک افتاد و مچ پایش را گرفت؛ فریادی که باعث شد تمامی نگاه‌ها به آن سمت معطوف شود و برای لحظات کوتاهی آزادکاران دست از کار بکشند.

اما خادم که به گفته خود شاگردانش را برای حضور در یک جنگ تمام عیار به نام المپیک آماده می‌کند، خیلی زود با یک فریاد بلند شاگردان خود را به ادامه مبارزه و تمرکز بر روی کار خود فراخواند و به تیم پزشکی گفت: "این مجروح جنگی را بیرون ببرید!"

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.