مدیرعامل قطار شهری مشهد از خروج دستگاه «تی بی ام» حفار قطار شهری مشهد از میدان سعدی مشهد خبر داد.

خروج دستگاه «تی بی ام» حفار قطار شهری مشهد از میدان سعدی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، دستگاه تی بی ام حفار خط دو قطار شهری مشهد از تونل میدان سعدی مشهد خارج شد.

پس از ماه‌ها انتظار و تلاش‌های مدیران شهری در شهر مشهد مقدس آخرین دستگاه تی بی ام حفاری تونل‌های خط دو قطار شهری از میدان سعدی خارج شد.

با توجه به حساسیت پروژه برای مدیران شهری، دستگاه تی بی ام با فعالیتی 24 ساعته توانست در 6 ماه گذشته حدود 2 هزار و 300 متر را حفاری کند.

در جریان حفاری خط دو قطار شهری مشهد رکورد حفاری تی بی ام از 25 متر در روز به 35 متر در روز ارتقا یافت.

کیانوش کیامرز در این زمینه اظهار داشت: برآورد هزینه راه اندازی قطار شهری مشهد حدود 1 هزار و 100 میلیارد تومان است.

وی افزود: طول تونل خط دو قطار شهری حدود 14.5 کیلیومتر بوده و دستگاه تی بی ام توانست بدون هیچگونه خطایی این مسیر را حفاری کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری مشهد با بیان اینکه ریل گذاری خط دو از ابتدای بلوار سوم طبرسی آغاز می‌شود گفت: بخش سازه‌ای 4 ایستگاه ابتدایی بلوار طبرسی به صورت کامل انجام شده است.

کیامرز عنوان کرد: هزینه نهایی برای بهره برداری از خط دو قطار شهری حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان 350 میلیارد تومان برای حفاری تونل‌ها هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پروژه برای مدیران شهری ما شاهد بودیم که در یک سال و نیم گذشته شهرداری مشهد با تلاش های فراوان توانست 600 میلیارد تومان برای ایجاد این پروژه تخصیص دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.