قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز در دیدار با خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: توسعه و آبادانی شهر نیازمند مشارکت عموم شهروندان است و این امر می تواند در اعتلای جایگاه گردشگری تبریز در سال ۲۰۱۸ بسیار موثر باشد.

همت مشترک شهروندان ارامنه و مسلمان در اعتلای جایگاه گردشگری "تبریز ۲۰۱۸"

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در دیدار با گریگور چفچیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با در نظر داشتن تنوع و همزیستی مسالمت آمیز ادیان  و مذاهب مختلف، توسعه و آبادانی شهر نیازمند مشارکت عموم  شهروندان است. وی اضافه کرد: شهروندان ارمنی همواره تعهد خود را در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، به خصوص در جریان جنگ تحمیلی ثابت کرده اند

دکتر نجفی ادامه داد: این همنشینی و صمیمیت در جهان پر از خشونت امروز حقیقتا ارزشمند ومثال زدنی است.
وی با تبریک مجدد سال نو میلادی و ولادت حضرت مسیح (ع) اظهار داشت: عموم انبیا الهی از یک نور واحد سخن گفته اند و راه رستگاری نیز تمسک به این نور واحد است.

 گریگور شفیچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار تبریز گفت: تنها راه نجات بشر از مصائب و معضلات فرهنگی و اجتماعی جهان امروز تکیه بر مبانی الهی و آسمانی است.
وی با تبریک انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 گفت: جامعه ارامنه تبریز همپای با برادران مسلمان آماده نقش آفرینی در این عرصه مهم است.
وی افزود: راه اندازی و تاسیس موزه ارامنه به عنوان یکی از ظرفیت های فرهنگی و تاریخی تبریز در این راستا میتواند بسیار موثر و کارافرین باشد.
گفتنی است در این دیدار شهردار تبریز بر لزوم تقویت زیر ساخت های لازم برای راه اندازی موزه ارامنه و همچنین تسریع در احداث مجتمع امامیه تاکید کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.