رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی گفت: نخستین جشواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی همزمان از ۸ تا ۲۱ بهمن برگزارمی‌شود.

نخستین جشنواره فرهنگی - ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی برگزارمی‌شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدعلی داوریار ظهر امروز در نشستی‌خبری با موضوع برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان‌رضوی که در محل سالن شورا دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار داشت: باید در کنار مباحث علمی به مباحث فرهنگی و ورزشی نیز توجه شود چرا‌که توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی هم‌افزایی دانشگاه‌ها را به‌دنبال دارد.

داوریار تصریح کرد: چشم‌انداز آینده برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی در برگیری سه رکن دانشجو، کارمندان دانشگاه و هیئت‌های علمی دانشگاه است اما در گام نخست این جشنواره این جشنواره ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با بودجه در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: بودجه این جشنواره از سوی شبکه جامعه دانشگاه‌های استان تامین و براساس میزان سهمیه مشخص این جشنواره برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شبکه جامع دانشگاه‌های خراسان رضوی از مشارکت 17 دانشگاه در برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشگاه‌های خراسان رضوی خبر داد و گفت: دانشگاه‌های فردوسی، آزاد، علوم‌پزشکی مشهد، پیام‌نور خراسان‌رضوی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه‌های غیر‌انتفاعی سناباد، اقبال، شاندیز، فردوس، امام‌ رضا(ع)، بینالود، کاویان، طابران و دانشگاه‌های شهرستان‌های تربت‌جام و تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

داوریار با بیان اینکه نخستین سوله چند منظوره ورزشی دانشگاه پیام‌نور استان در فضای 2 هزار و 500 متر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این سوله چند منظوره ورزشی دارای سالن‌های ورزشی جمعی، والیبال، فوتسال، بسکتبال و با اعتباری 2 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.