ساری - خبرنگار قدس آنلاین : شهردار جوان ساری با تلاشی مضاعف ، اقدامات انجام نشده شهرداران گذشته را با کار شبانه روزی به سرانجام رساند و بسیاری از پروژه های عمرانی را که بیش از سی سال قدمت دارند اجرایی نمود.

بهره گيری از متخصصان بومی در پروژه های عمرانی

پارک ملل ، پل زغالچال ، میانگذر شمالی کارهای به پایان رسیده و کمربندی شمالی ، میدان شهرآشوب ، نیروگاه زباله سوز و پل کابلی از جمله پروژه های بزرگ دیگر شهر ساری است که طی ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

پروژه مهم دیگری که این روزها شهردار ساری را درگیر خود نموده است احداث بوستان ولایت در محل پادگان قدیم ساری است که شهرداری با تمام توان در حال اجرای آن است تا ساری از یک بوستان مجهز برخوردار شود.

عبوری در اجرای این پروژه ها از نیروهای جوان و متخصص بومی شهر استفاده نمود تا بخشی از بیکاری شکل گرفته در ساری را نیز سامان دهد.

در این رابطه ، شهردار ساری در بازديد مدیران از بوستان ولايت تاكيد نمود : استفاده از تخصص های مختلف و متخصصان بومی در اجرای پروژه ها يک اصل اساسی است.

عبوری افزود : با توجه به داشته های علمی و فنی ، فرهنگی و هنری ساری ، يكی از اصول خدشه ناپذير ما در انجام پروژه ها آن است كه از نيروهای متخصص بومی استفاده كنيم. نمونه بارز آن استفاده از نیروهای بومی  در پروژه بوستان ولايت می باشد.

وی با اشاره به این موضوع که استان مازندران و به تبع آن ساری بيشترين درصد بيكاران كشور را دارد ، یادآور شد : با اجرای پروژه های شهرداری در بخش های مختلف باعث كاهش بیکاری شدیم تا آنجا كه طبق آمارهای رسمی، شهرداری ساری توانسته است درصد بيكاری در حوزه های خدماتی را به طرز چشمگيری كاهش دهد .

شهردار ساری اضافه نمود : اين اتفاق نتيجه اصرار شهرداری بر بهره گيری از نيروهای بومی و محلی است .

عبوری با تاكيد بر اينكه توسعه متوازن در حوزه عمراني با رويكرد فرهنگی و نگاه به ترويج و تبليغ صنعت گردشگری ، دستاوردهای بسياری داشته است ، گفت : يكی از دستاوردهای اين امر ؛ رونق صنعت گردشگری در ساری و به تبع آن در مازندران است .

وی خاطرنشان نمود : براي شكوفايی اقتصاد استان هيچ راهی جز توسعه صنعت گردشگری پيش رو نداريم و از رهگذر توسعه صنعت گردشگری هم اقتصاد شهر و استان شكوفا می شود هم نرخ بيكاری كاهش می يابد.

عبوری در پايان با اشاره به برنامه های شهرداری ساری در سال آینده گفت : بی ترديد سال آينده سال به ثمر نشستن بسياری از اهداف و برنامه های ما طی سه سال گذشته است و ساری برای هميشه از زيربار مشكلاتی مانند ترافيک ، آبهای سطحی و بی بهره ماندن از سيمای باشكوه شهری ، رهايی پيدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.