دبیر جمعیت ایثارگران خراسان رضوی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی مهمترین اولویت کاندیداهای مجلس باشد.

رعایت "اخلاق انتخاباتی" مهمترین اولویت کاندیداهای مجلس باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحیم‌زاده در نشست خبری مجمع اصولگرایان استان خراسان رضوی، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و عقب‌نشینی دشمن در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی رابطه مستقیمی دارند.

دبیر جمعیت ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: تببین اهمیت حضور حداکثری برای مردم به‌عنوان یکی از الزامات انتخابات پیش‌رو است که باید توسط رسانه‌های کشور انجام شود.

رحیم‌زاده عنوان کرد: به هر میزان رقابت انتخاباتی سالم‌تر و زیبا‌تر باشد، حضور حداکثری در انتخابات نیز بیشتر میسر می‌شود.

دبیر جمعیت ایثارگران خراسان‌رضوی حضور نخبگان را در انتخابات بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: نخبگان می‌توانند با ایجاد فضایی آرام زمینه هرچه بهتر انجام شدن انتخابات را فراهم آوردند.

وی اخلاق را یکی از مهم ترین دستورات دین اسلام عنوان کرد و گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی زیست می‌کند باید براساس دین گام بردارد بنابراین کاندیداهای ما باید اخلاق و انجام دستورات دینی را در تبلیغات خود اعمال کنند.

رحیم‌زاده تاکید کرد: بداخلاقی‌های انتخاباتی می‌تواند سبب تاثیر منفی بر حضور حداکثری در انتخابات شود بنابراین انجام هرگونه سیاه نمایی و تخریب باید از دستور کار نامزدهای انتخاباتی حذف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.