سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بدون نام بردن از عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش، مجری برنامه نود را غیر مستقیم نوکر سرمربی تیم ملی خواند!

حمله تند قلعه نویی به فردوسی‌پور/ او نوکر کی‌روش است!

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی در مراسم ختم مرحوم همایون بهزادی اظهار کرد: بهزادی یکی از بهترین‌های فوتبال ما بود و از ویژگی‌های بارز او می‌توان ارادت به اهل بیت (ع) و بااخلاق بودن را برشمرد.

او درباره حضور مجید جلالی در برنامه 90 و چالشی که با فردوسی‌پور داشت اظهار کرد: از جلالی تشکر می‌کنم که مردانه در این برنامه حاضر شد و از تیم ملی امید دفاع کرد. واقعیت این است که تیم ملی فوتبال امید، فوتبال مدرن روز جهان را به نمایش گذاشت و می‌توانستیم با اختلاف 4 گل ژاپن را شکست دهیم. هرچند مشکلاتی وجود داشت و نمی‌توان آن‌ها را کتمان کرد.

قلعه نویی اضافه کرد: بعضی‌ها در این برنامه نشان دادند که در هر شرایطی نوکری را قبول دارند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    7 7
    باتمام احترامی که برای اقای قلعه نوعی قائلم اما دراین مورد شما داری علیه اقای فردوسی پور جبهه میگیری .. اتفاقا اقای فردوسی پور و برنامه نود خیلی مسائل و فساد و خیلی چیزای دیگه توی تمام ورزشها بخصوص فوتبال رو نشون داده هم مسائل منفی هم مسائل مثبت خوشم میاد که میدونه چطوری طرفش رو اعتراف بگیره ... پس دیگه بیجهت جبهه گیری نکنید برید به تیم فوتبالتون برسید
  • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    6 5
    تو خودت هم که نوکری
  • asad IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    3 1
    فردوسی پور چه مسئولیتی تو فوتبال داره که همه اینقد نگرانن شاید ترس از افشا شدنه که خیلی هار و پریشون کرده پس بهتر نیست که هر کی به کار خودش برسه مگه چقده پول تو این فوتباله؟
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    2 0
    برنامه نود بیشتر به کمپین تبلیغاتی یا بنگاه معاملات شبیه تا بررسی فوتبال