پیشنهاد سردبیر

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه فراهم کردن زمینه ای مناسب برای حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی است.

زمینه سازی ورزش بانوان از اولویت های اصلی وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، امیررضا خادم در نشست مسئولان شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد افزود: تاکنون حمایت بسیار ویژه ای توسط وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان در سراسر کشور انجام شده است.
وی ادامه داد: در بعد قهرمانی و همگانی برنامه ریزی خاصی در حوزه ورزش بانوان انجام شده و می توان گفت نگاه جدیدی در حوزه ورزش بانوان در کشور حاکم شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از برگزاری مسابقات آسیایی که بانوان مدالهایی را برای کشور کسب کردند وزارتخانه به این نتیجه رسید که نتیجه بدست آمده بسیار ارزشمند است و باید سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه انجام شود.
وی همچنین بر ضرورت رفع کمبود نیروی انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان در سراسر کشور تاکید و بیان کرد: در برخی از شهرستانها حتی یک نفر هم استخدامی ندارند و باید برای حل این موضوع بررسیهای لازم انجام شود.
خادم افزود: بر اساس مصوبه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان قرار شد تمامی 100 نیرویی که قرار است به وزارتخانه ورود پیدا کنند در شهرهای مختلف مشغول به فعالیت شوند.
وی ادامه داد: باید در جذب نیروی استخدامی نیز حضور بانوان به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید از کل بودجه استانها در حوزه ورزش حداقل 30 درصد در حوزه بانوان هزینه شود.
وی افزود: هر هیاتی که مشغول به فعالیت است باید 30 درصد ورودی مالی خود را به بحث توسعه ورزش بانوان اختصاص دهد.
خادم ادامه داد: باید فرصتهای مناسب درآمد زایی در حوزه ورزش بانوان شناسایی و برای آنها برنامه ریزی ویژه ای انجام شود.
وی همچنین گفت: به دلیل اینکه در خراسان رضوی صنایع بزرگ حضور ندارند و صنایع خرد نیز متعلق به بخش خصوصی است آنها نمی توانند به صورت جدی به عرصه ورزش ورود پیدا کنند.
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان
به منظور بررسی عملکرد ماههای مهر و آبان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.