معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های قرآنی متنوعی را ویژه زائران و مجاوران برگزار می‌کند.

حسینی به برگزاری سومین نشست قرآن‌آموزان رضوی اشاره کرد و گفت: این نشست 21 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور فراگیران جلسات هفتگی حرم مطهر و شهر مشهد در دارالقرآن الکریم بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کرسی‌های حفظ در این ایام اشاره کرد و گفت: در ایام جشن‌های دهه فجر کرسی‌های حفظ ویژه حافظان خواهر و دانش آموزان در صحن دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی ویژه کودکان در این ایام خبر داد و تصریح کرد: زائران و مجاوران کودک می‌توانند صبح‌ها با مراجعه به دارالقران الکریم حرم رضوی در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام خجسته، جشن‌های متنوع و جذابی برای کودکان در کلاس‌های مهد الرضا(ع) مشهد و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی فرهنگی به برگزاری محفل انس با قرآن در جوار عترت اشاره کرد و افزود: همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی محفل باشکوه قرآن با حضور قاریان کشوری و بین المللی از ساعت 19:30 تا 21 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه‎های تدبر در قرآن را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر دانست و گفت: زائران و مجاوران می توانند با مراجعه به اتاق 8 دارالقرآن الکریم از کلاس های تدبر در سوره های نصر و فجر بهره مند شوند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برگزاری محفل انس با قرآن ویژه خواهران، نشست‌های تفسیر در قرآن و برگزاری جلسات آموزشی قرائت ویژه خواهران را از دیگر برنامه‌های ادراه علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی در ایام جشن های دهه فجر دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.