روزهای پایانی جشنواره تئاتر فجر در یک نگاه

تنها دو روز به پایان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر باقی مانده و طی امروز و فردا این جشنواره کار خود را با اجرای ۲۰ نمایش به پایان خواهد رساند. لازم به ذکر است برخی از نمایش‌های که طی این روزهای باقی مانده روی صحنه خواهند رفت در روزهای گذشته نیز اجرا داشتند.

براین اساس، امروز نمایش «هملت» کاری از کشور آلمان ساعت 17 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و نمایش «بازار عاشقان» به کارگردانی‌هادی مرزبان نیز ساعت 20 در سالن اصلی تئاتر فجر اجرا می‌شود. سالن‌های چهارسو، سایه و تالار قشقایی به ترتیب میزبان نمایش‌های «در خواب دیگران» به کارگردانی نادر برهانی مرند ساعت‌های 18:30 و 20:30، «برف نیمه مرداد» به کارگردانی عاطفه تهرانی در ساعت‌های 17 و 19، «وانیک» به کارگردانی سهراب سلیمی‌در ساعت‌های 17:30 و 19:30 خواهند بود.
تماشاخانه سنگلج نیز میزبان «دو روی روایت نادری» به کارگردانی جواد نوری در ساعت‌های 17 و 20 خواهد بود. نمایش «حسن کچل» کاری از تئاتر مشهد به کارگردانی منصور جهانبخش در ساعت‌های 17 و 19 در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت. «آخرین انار دنیا» نوشته و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از بندرعباس ساعت‌های 17 و 19 اجرا خواهد شد. تالار حافظ نیز در این روز میزبان «خانه ای در آسیا» محصول کشور اسپانیا خواهد بود که این نمایش ساعت 18 و 20:30 اجرا می‌شود. همچنین نمایش‌های «نسل آخر» به کارگردانی فرزانه سهیلی ساعت  18 و 20:45 در تالار استاد سمندریان تماشاخامه ایرانشهر و نمایش «b5_6» به کارگردانی فرزام رنجبر ساعت 17 و 19 در تالار استاد انتظامی‌خانه هنرمندان روی صحنه خواهد رفت.
همچنین فردا در آخرین روز اجرا 9 نمایش در سالن‌های تهران روی صحنه می‌رود. نمایش «بازار عاشقان» در دومین روز اجرای خود به کارگردانی‌هادی مرزبان ساعت 20 در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. نمایش «دیوان غربی ـ شرقی» نوشته و کارگردانی محسن حسینی نیز ساعت‌های 18:30 و 20:30 در تالار چهارسو اجرا می‌شود. «مده آ» به نویسندگی و کارگردانی فریبرز کریمی‌ساعت‌های17 و 19 در تالارچهارسو و نمایش «غرامت» نوشته اصغر گروسی کاری از گروه تئاتر کرمانشاه ساعت 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.
تالار هنر و تالار مولوی به ترتیب نمایش‌های «آش با طعم زهر» در ساعت‌های 17 و 19 و «متاستاز» ساعت 17 و 19 اجرا خواهند شد. تالار حافظ نیز میزبان نمایش «فاجعه» کاری از کشور اسپانیا خواهد بود که در ساعت‌های 18 و 20:30 اجرا می‌شود و «داستان‌های میان رودان» ساعت‌های 18 و 20:45 در تالار استاد سمندریان و «خواب طولانی انار آباد» ساعت‌های 17 و 19 در تالار استاد انتظامی‌روی صحنه خواهد رفت.
این دوره از جشنواره حضور گروه‌های خارجی و تئاتر‌های شهرستان بسیار چشمگیر بود و نمایش‌های جشنواره مورد استقبال تماشاگران و مخاطبان قرار گرفتند.
یادآور می‌شود مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهد شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.