مديركل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی روحیه خود باوری را به مردم هدیه داد و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد.

انقلاب اسلامی روحیه خود باوری را به مردم هدیه داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، فاطمه دوستی ظهر شنبه در نشستی با مشاوران فرمانداری های استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه كميته زنان در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری فعال می شود، اظهار داشت: فعال شدن این کمیته نقش مهمی در مسیر شناسایی مشکلات حوزه زنان خانواده در جامعه دارد.

وی افزود: هم اکنون زنان به عنوان یکی از مهمترین ارکان خانواده نقش مهمی در یک خانواد ایفا می کنند که ضرورت دارد مشکلات زنان خانواده در این استان شناسایی شود.

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: كميته زنان در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با همكاری مشاوران در راستای افزايش نشاط اجتماعی و تحكيم بنياد خانواده فعال می شود.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات اشاره کرد و عنوان کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه بزرگ برای نظام اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه عنوان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب بیان دستاورد های انقلاب اسلامی است.

 مديركل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ایران به برکت انقلاب اسلامی توانسته به قله های موفقیت و اقتدار دست پیدا کند و هم اکنون بسیاری از پیشرفت های امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.