قدس آنلاین: مدير عامل شركت گاز خراسان‌شمالي از آغاز عمليات بهره برداري از ۱۵۳ پروژه گازرساني با اعتبار ۹۲۰ ميليارد ريال طی ایام الله دهه فجر خبر داد

بهره برداري از ۱۵۳ پروژه گازرساني در خراسان‌شمالي

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، عرب مقصودي اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به 38 روستا، خط انتقال گاز به قطر10 اينچ، دو ساختمان اداري و گازرساني به يك جايگاه CNG و كشتارگاه صنعتي است.

وی افزود: امسال همزمان با دهه فجر 17 روستا از توابع شهرستان بجنورد، 9 روستا در شهرستان مانه و سملقان، دو روستا از شهرستان شيروان، 10 روستا نیز از توابع شهرستان فاروج می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای گازرساني به 38 روستا با سه هزار و 324 خانوار و اجرای 234 كيلومتر شبكه ، 193 ميليارد ريال اعتبار هزینه شده است.

عرب مقصودی با اشاره به برخورداری 66 درصد خانوارهاي روستايي استان از نعمت گاز طبيعي، عنوان کرد: با گازرسانی به این 38 روستا، ضريب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستايي  به 69 درصد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هاي گازرساني روستايي امسال از مصوبات سفر مقام معظم رهبري و هیات دولت به استان است.

عرب مقصودی گفت: پروژه خط انتقال 10 اينچ صفي آباد – بام به طول 26 كيلومتر با اعتبار 100 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي ز مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان است که طی این ايام به بهره برداري مي‌رسد.

وی یادآورشد: در ايام دهه فجر عمليات گازرساني به 110 روستاي دیگر با 13 هزار خانوار و  اعتباري 621 ميليارد ريال آغاز مي‌شود.

عرب مقصودی عنوان کرد: 67 روستا در توابع شهرستان راز و جرگلان، 13 روستا از توابع شهرستان شيروان و 30 روستا نیز در شهرستان اسفراين مي‌باشد.

وی با ذکر این که پيمانكاران اين پروژه‌ها انتخاب شده و در مرحله تجهيز كارگاه هستند،افزود: درحال حاضر اجراي عمليات گازرساني برای 147 روستا با اعتباري بالغ بر 811 ميليارد ريال در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.