قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛در اجراي برنامه هاي بزرگداشت هفته پدافند غيرعامل سال ۱۳۹۴ در استان چهارمحال و بختياري فرماندهي انتظامي استان با اهداء لوح تقديربه عنوان سازمان برتر در استان شناخته شد. 

رتبه برتر استاني پدافند غیر عامل فرماندهي انتظامي استان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در ارزيابي هاي انجام گرفته توسط مدير كل پدافند غير عامل استانداري چهارمحال و بختياري فرماندهي انتظامي استان به عنوان سازمان برتر در هفته پدافند غير عامل شناخته و برگزيده شد.

در اجراي برنامه هاي بزرگداشت هفته پدافند غيرعامل سال 1394 در استان چهارمحال و بختياري فرماندهي انتظامي استان با اهداء لوح تقديربه عنوان سازمان برتر در استان شناخته شد.

در متن اين تقديرنامه آمده است:

سردار سرتيپ پاسدار نورعلي ياري

فرمانده محترم انتظامي استان

اگر امروز كشورمان داراي بالندگي اقتدار و سربلندي در عرصه هاي مختلف است مرهون همت و تلاش دلسوزاني است كه خدمت به نظام و مردم را بزرگترين افتخار خود دانسته و وجدان كاري ، صداقت و امانتداري را سرلوحه گفتار و كردار خود قرار داده اند بدينوسيله از تلاشهاي شايسته جنابعالي و همچنين پشتكار و عنايت ويژه اي كه نسبت به جرايي شدن اهداف پدافند غير عامل در سال 94 مبذول داشتيد صميمانه قدرداني مي نمايم. اميد است در سايه توفيقات الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) در اجراي منويات مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد.

قاسم سليماني دشتكي

گفتني است كه طي احكام جداگانه اي از سوي مدير كل پدافند غير عامل استان از سرهنگ علي پوركاه معاون عمليات و سرگرد جواد واحد دبير، دبير خانه پدافند غيرعامل فرماندهي انتظامي استان به علت تلاشهاي صورت گرفته جهت اجراي اهداف پدافند غير عامل در سال 94 تقدير شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.