استاندار خراسان رضوی گفت: رهبری مانند امام خمینی(ره) در هیچ یک از انقلابهای جهان یافت نمی شود و رهبری ایشان در مقایسه با رهبری سایر انقلابها بی نظیر و بی بدیل است.

رهبری مانند امام خمینی(ره) در هیچ یک از انقلابهای جهان یافت نمی شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علیرضا رشیدیان در جمع مردم مشهد در عرصه میدان شهدای این شهر به مناسبت سالروز ورود امام راحل به میهن افزود: یکی از دلایلی که حرکتهای امروز بیداری اسلامی به ثمر ننشسته، نداشتن رهبری مانند امام خمینی(ره) است.
وی اظهار کرد: ایمان و اعتقاد مردم به رهبری دینی امام خمینی(ره) باعث شد صحنه های زیبایی از عشق و ایثار در ایام الله کشور از 15 خرداد 1342 تا قیامهای قم، تهران، تبریز، کرمان و مشهد در 17 شهریور، 13 آبان، 10 دی و 12 و 22 بهمن خلق شود.
وی گفت: ایمان و وحدت کلمه دو رمز پیروزی ملت ایران علیه استبداد شاهنشاهی بود و دهه فجر موسم یادآوری این رمز است که باید با اتحاد، انسجام، همدلی و همزبانی ملت و دولت آن را تثبیت کرد.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن نمادی از اتحاد و انسجام همه ملت از هر سلیقه، طایفه و مذهب است گفت: دهه فجر امسال رنگ و بویی دیگر دارد چرا که با پیروزی دولت و ملت ایران در اجرای برجام و شکست پروژه ایران هراسی همراه شده است.
رشیدیان افزود: باید قدر این پیروزی بزرگ را بدانیم و همچنان که رهبری فرمودند نباید با نگاه های سلیقه ای این موفقیت را کوچک و تحقیر کنیم.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم و رئیس جمهوری بر اساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام بر تقویت ظرفیتهای داخلی و حضور در بازارهای بین المللی تاکید دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد این دو انتخابات با مشارکت حداکثری و توام با قانون و اخلاق مداری مردم و نامزدها به حماسه ای دیگر از حضور تبدیل شود.
در این مراسم ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره) توسط دانش آموزان گلباران شد.
همچنین 440 موتورسیکلت سوار به یاد موتورسوارانی که در 12 بهمن 1357 خودرو حامل امام راحل را از فرودگاه مهر آباد تا بهشت زهرا همراهی نمودند، با رژه در برخی خیابانهای مشهد یاد و خاطره آن روز را زنده کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.