قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم صبای قم گفت: شکست تیمم مقابل گسترش فولاد تبریز ارتباطی به حضورمان در جام شهدا ندارد.

شکست تیمم ارتباطی به حضورمان در جام شهدا ندارد/ تاوان بازی بد نیمه نخست را دادیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی دایی عصر امروز در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی را بد آغاز کردیم و حتی حریف شانس زدن گل‌های بیشتری را در نیمه اول داشت و همین بازی بد در نیمه اول سبب شکست تیم ما شد.

وی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌خواستیم با امتیاز تبریز را ترک کنیم، اما یک گل بد و ابتدایی دریافت کردیم که در فوتبال به ندرت این چنین گل‌هایی زده می‌شود و همین باعث پایین آمدن روحیه بازیکنان تیم شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: عملکرد بازیکنان تیم ما خوب نبود و نتوانستیم از موقعیت‌های خود در نیمه دوم بهره ببریم و داور هم در نیمه دوم یک پنالتی عجیب گرفت؛ تیم گسترش فولاد در نیمه دوم کار خاصی نکرد و برتری در این نیمه با تیم ما بود.

دایی تأکید کرد: عدم نتیجه‌گیری در این بازی به حضور تیم صبا در جام شهدا ارتباطی ندارد و باید بررسی کنیم که چه عواملی در این بازی موجب باخت تیم ما شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر گفت: همین 300 نفری که به ورزشگاه آمده بود کار بزرگی کردند و در این ساعت امکان حضور هیچ قشری در ورزشگاه نیست و امروز حتی تراکتورسازی هم تماشاگر سابق را ندارد.

به گزارش فارس؛ از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم گسترش فولاد تبریز با برتری دو بر صفر مقابل صبای قم نخستین برد خود را برابر این تیم جشن گرفته و در جدول رده‌بندی یک پله صعود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.