مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: ۶۹ دستگاه اجرایی و شهرداری برای ایام دهه فجر اعلام برنامه داشته‌اند.

۶۹ دستگاه اجرایی و شهرداری برای ایام دهه فجر اعلام برنامه داشته‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محسن کوهی، مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در رابطه با پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری‌های استان اظهار داشت: 69 دستگاه اجرایی و شهرداری برای ایام دهه فجر اعلام برنامه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های شهرداری‌های استان 177 پروژه با اعتبار798 میلیارد تومان در این ایام به بهره برداری می‌رسد، افزود: پروژه‌های 13 شهرداری بیش از یک میلیارد تومان است و شهرداری های مشهد با 717 میلیارد تومان و 19 مورد بیشترین پروژه افتتاحی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: شهرداری‌های تربت حیدریه با 12 میلیارد تومان و 16 مورد، سرخس با 11.8 میلیارد تومان و 9 مورد، نیشابور با 11.3 میلیارد تومان و 33 مورد، بینالود با 10 میلیارد تومان و یک مورد، تربت جام با 9.4 میلیارد تومان و چهار مورد، کاشمر با 6.3 میلیارد تومان از جمله دیگر شهرداری‌هایی هستند که دارای پروژه افتتاحی در دهه فجر هستند.

وی با بیان اینکه 50 درصد این اعتبارات در حوزه ی زیرسازی، آسفالت، جدول‌‌گذاری و توسعه معابر هزینه شده است، عنوان کرد: مابقی اعتبارات در بخش‌های تعریض خیابان، احداث پارک و فضای سبز، اجرای روشنایی، نصب دستگاه‌های سنجش آلودگی‌هوا، ایجاد غسالخانه و آرامستان و  تخصیص یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.