۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 345670

سومین نمایشگاه «خوشنویسان مشغول کارند» با آثاری از بابک اطمینانی، محمدعلی بنی‎اسدی و محمد فدایی در گالری دنا آغاز به کار می‌کند.

 خوشنویسان مشغول کارند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،سومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های خوشنویسان مشغول کارند که عنوان این بخش آن «قوت خیال! خیال هویت؟» است، مجموعه‌ای است از آثار بابک اطمینانی، محمد علی بنی اسدی و محمد فدایی که با رویکردی نقاشانه از خط فارسی استفاده کرده‌اند. این نمایشگاه از از جمعه 16 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده است.

در این نمایشگاه ضمن نمایش آثار دیده نشده‌ای از این سه هنرمند، سعی شده است با چیدمانی پژوهشی سیر دوره‌های مختلف آثار آنان و نقش حروف فارسی و علت رجوع آنها به این عنصر بصری فرهنگ تصویری ایران، بازکاوی شود.

همچنین نشست تخصصی این نمایشگاه، با حضور ایمان افسریان و امیر مازیار روز یکشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 18:30 در گالری دنا برگزار می‌شود.

نمایشگاه «خوشنویسان مشغول کارند(3)» تا 26 دی ماه در گالری دنا ادامه دارد.

همچنین پروژه قلم‌های زنده(2) نیز با عنوان «پرده برداری» و با حضور سعید خالقی، عصر پنجشنبه 15 بهمن ماه ساعت 18 در گالری دنا برگزار می‌شود. در مجموعه «قلم‌های زنده» هربار یک هنرمند در حضور مخاطبان یک اثر نقاشی می‌آفریند و در پایان کار، اثر به فروش می‌رسد.

حضور در این برنامه رایگان است اما با توجه به محدودیت مکانی، لطفا برای رزرو با گالری دنا به شماره 88931744 تماس بگیرید.

گالری دنا در ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻗﺮﻧﯽ، ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ  ﭼﻬﺎﺭﺭﺍه ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ، ﮐﻮﭼﻪ ﺳﻮﺳﻦ، ﭘﻼﮎ 4 ،ﻭﺍﺣﺪ 2 قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.