مدیر فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: موزه نفت با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با اهمیت این سرمایه ملی و رشادت‌هایی که برای حفظ انقلاب انجام‌شده، راه‌اندازی می‌شود.

«موزه نفت» در جوار حرم مطهر رضوی احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از روابط‌عمومی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، علی قناویزچی اظهار داشت: در دیدار با اکبر نعمت‌اللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با وحید جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، از زمینی که برای احداث موزه تخصصی نفت در نظر گرفته‌شده بود بازدید به عمل آمد.

وی افزود: این زمین در چهارراه مقدم طبرسی واقع‌شده است که از لحاظ نزدیکی به حرم رضوی و امکان جذب گردشگر و زائر از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

قناویزچی ادامه داد: احداث این موزه در این مکان تلاش ارزشمندی در ارتباط با ارتقای موقعیت فرهنگی شهر مشهد به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: نظر وزارت نفت در این زمینه مثبت بوده و همکاری لازم را با شهرداری مشهد برای احداث موزه تخصصی نفت خواهند کرد.

مدیر فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مکان تعیین‌شده برای احداث موزه، درگذشته به‌عنوان انبار شرکت نفت مورداستفاده قرار می‌گرفته است، یادآور شد: از همین رو در نظر داریم در این موزه، صنعت نفت و اقدامات شرکت نفت در هشت سال جنگ تحمیلی را برای همگان بازگو کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موزه باهدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با اهمیت این سرمایه ملی و رشادت‌هایی که برای حفظ انقلاب انجام‌شده، راه‌اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.