قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: بازیافت و بیوکمپوست زباله ها در رفع آلودگی محیط زیست ایلام مؤثر است.

بیوکمپوست زباله ها مؤثر در رفع آلودگی محیط زیست ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد در در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان ایلام با بیان اینکه برگزاری این جلسات در رفع مشکل آلودگی محیط زیست برای ارائه راهکارهای مختلف حائز اهمیت است، اظهارداشت: دستگاه های مختلف خدماتی و نظارتی بایستی بر دفع نخاله های ساختمانی شهر ایلام که محل تجمع آلودگی هاست، نظارت دقیقی داشته باشند.

وی با تأکید بر بر مدیریت و نظارت دقیق برنخاله های ساختمانی شهر ایلام، افزود: اجرای طرح بازیافت و بیوکمپوست زباله از برنامه های مؤثر در جهت کاهش حجم پسماندها و رفع مشکل آلودگی محیط زیست خواهد بود که می بایست بصورت جدی توسط شهرداری مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیریت صحیح پسماندها از جمله نخاله های ساختمانی شهر ایلام توسط شهرداری بسیار ضروری است، گفت: لازم است جلسات کارگروه مدیریت پسماند به صورت منظم برای رفع مشکلات زیست محیطی استان برگزار شود.

شاپور پولادی با اشاره به لزوم جلوگری از تخلیه نخاله ها در شهر ایلام، اظهارداشت: فرمانداری ایلام در این راستا ضمن هماهنگی لازم با ادارات کل راه وشهرسازی، حفاظت محیط زیست، پلیس راه و دستگاه قضایی، ساز وکار اجرایی لازم جهت جلوگیری از تخلیه نخاله اتخاذ نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.