رییس سازمان سینمایی با حضور در برج میلاد درباره برخی از منتقدان جشنواره فیلم فجر گفت عده ای نمی خواهند جشن سینمای انقلاب به خوبی برگزار شود که این افراد باید در دل خود دگرگونی ایجاد کنند.

عده ای نمی خواهند جشن سینمای انقلاب به خوبی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  مهر، رییس سازمان سینمایی در آخرین ساعت از دومین روز برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سه شنبه ۱۳ بهمن ماه با حضور در برج میلاد از بخش های مختلف جشنواره بازدید کرد و سپس برای تماشای فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» به کارگردانی فرزاد موتمن به سالن رفت.

حجت الله ایوبی پیش از ورود به سالن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری با شکوه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: دوستان من در دبیرخانه جشنواره و سایر مجموعه های مرتبط با جشنواره تمام تلاش خود را انجام دادند که این دوره به بهترین شکل ممکن برگزار شود و مطمئن باشید همه تلاش ها انجام گرفته تا کارها به درستی انجام شود. خوشبختانه در همین دو روز تمام همکاران بنده در سازمان سینمایی پر از انرژی هستند تا جشنواره ای باشکوه تقدیم مردم فهیم سینمادوست شود.

وی ادامه داد: من امیدوارم در دل آنهایی که دوست ندارند همه چیز خوب باشد دگرگونی ایجاد کنند و بدانند که این کارها اموری کاملا فرهنگی هنری است که از دوره های پیشین تا به امروز همه دبیران آن برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن تلاش های زیادی انجام دادند. همه اینها دستاوردهایی است که در این ۳۳ سال دست به دست به دیگری منتقل شده و ما هم موظفیم به بهترین شکل ممکن آن را اداره کنیم.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری درباره دبیری محمد حیدری در جشنواره فیلم فجر سال آینده گفت: اگر خوشد بخواهد اشکالی ندارد البته ممکن است عده ای چنین نخواهند.

ایوبی درباره رفتاری که با فیلمسازان انیمیشن در این دوره از جشنواره شده است نیز گفت: ما هم می خواهیم آنها دیده شوند ولی دیده شدن تنها به معنای حضور در فجر نیست و من توصیه می کنم این دوستان صبر داشته باشند.

رییس سازمان سینمایی در پایان بیان کرد: سینما وسیله ای برای وفاق ملی است اما عده ای می خواهند از این فضا سوءاستفاده کنند اما باید بدانند که همه اینها ظرفیت های ارزشمندی است که کمک می کند همه را در کنار هم جمع کنیم بنابراین آنهایی هم که دوست ندارند در این فضا حضور داشته باشند امیدوارم به این فضا برسند که دور هم بنشینند. به  هر حال این جشنواره، جشنواره ای برای تمام اهالی سینماست که بسیار باشکوه برگزار می شود و امیدوارم مقدمه ای برای موفقیت در گیشه ها باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.