دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: در پی بازرسی از انبار توشه مشهد مقدار ۲۷۰ کیلوگرم البسه مستعمل خارجی، ۵۶ دستگاه گوشی تلفن همراه و دو هزار و ۱۶۰ عدد گیره سر خارجی به ارزش ۳۰۳ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۳۰۳ میلیون ریال کالای قاچاق از انبار توشه راه‌آهن مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد‌ابراهیم افشاری اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک باب مغازه واقع در خیابان پنج تن مشهد 219 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 630 میلیون ریال را کشف و ضبط کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پی بازرسی از اتوبوس‌های مسافربری سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی طرق از یک دستگاه اسکانیا به ترتیب مقدار 2 هزار و 120، هزار و 345، 180، 40 و 10 کیلوگرم لیموترش، نارنگی، برنج پاکستانی، زنجبیل و سیر چینی کشف شد.

افشاری افزود: ارزش کالاهای مکشوفه 208 میلیون و 80 هزار ریال بوده و در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و 6 دستگاه اتومبیل توقیف شده و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار گفت: کشف هزار و 300 کارتن پین ضد سرقت، 250 دستگاه دوربین مداربسته به ارزش سه میلیارد و 600‌میلیون ریال از انباری واقع در بلوار هدایت مشهد و کشف محل دپوی بخاری‌های گازی از دیگر کشفیات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوده است.

وی کشف 65 راس گوسفند و 19 راس گاو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی مشهد را از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح مبارزه با قاچاق احشام دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.