مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: باید کاری کرد تا دانشجوها در کرسی‌های آزاداندیشی احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

احساس امنیت دانشجویان در کرسی‌های آزاداندیشی بسیار مهم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام مهدی مرادیان در جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبردی پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی «نشان خواجه نصیر الدین طوسی» در جهاد دانشگاهی لرستان با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: مهمترین هدف دشمن تغییر و نفوذ در باورهاست و ما باید با تلاش این باورها را حفظ کنیم و به دشمن اجازه نفوذ در باورها را ندهیم، بحث کرسی‌ها و مناظره‌ها می‌تواند در این راستا تاثیرگذار باشد.

مرادیان یادآور شد: بحث کرسی‌های آزاداندیشی در مقطعی که مطرح شد خوب بود اما مقداری کم‌رنگ شده و علتش این است که دانشجوها احساس امنیت نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: در بحث مناظره و کرسی‌های آزاداندیشی احساس امنیت خیلی مهم است و تا فرد به این احساس نرسد هرگز صحبت و دغدغه خودش را مطرح نمی‌کند.

حجت‌الاسلام مرادیان بیان کرد: هنر ما باید این باشد که برای دانشجو دغدغه ایجاد کنیم.

در مناظره چارچوب و محتوا باید درست باشد

بهزاد پیروزفر مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان نیز در این جلسه گفت: چارچوب و محتوا در مناظره باید درست باشد.

وی با بیان اینکه مناظره باید براساس یک چارچوب منطقی باشد، تأکید کرد: اگر در مناظره چارچوب و محتوا درست باشد نتیجه آن علمی و تاثیرگذار خواهد بود.

پیروزفر بیان کرد: چارچوب‌های مناظره باید آموزش داده شده و بر اساس آن‌ها مناظرات برگزار شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.