قدس آنلاین – رها واعظی: در حال حاضر تعداد انگشت شماری از مردم وجود دارند که به اینترنت پر سرعت دسترسی نداشته باشند، اما هنوز برخی مناطق وجود دارند که از دسترسی مناسب و معقولی به اینترنت پرسرعت برخوردار نیستند.

اینترنت گیگابیتی رایگان گوگل، برای کاربران کم درآمد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Google Fiber در همکاری با ConnectHome، قصد دارد که خدمات اتصال رایگان اینترنت گیگابیتی را برای خانواده های کم درآمد ارائه دهد.

ConnectHome تصمیم دارد که با وزارت های مسکن و شهرسازی، دولت های محلی، شهروندان و شرکت ها بخش خصوصی همکاری کند تا اینترنتی با پهنای باند بیش تر را برای شهروندان آمریکایی فرآهم آورد و نقش خود را در مشارکت برای بهبود وضعیت اینترنت عصر اطلاعات کامل کند.

اولین گام گوگل برای شروع ارائه ی اینترنت پرسرعت مگابیتی، در مناطق کم درآمد از 100 خانه در کانزاس سیتی آغاز شده است و اینترنتی با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه به آن ها ارائه می شود.

ConnectHome در حال کمک به منابع برای افزایش دادن دسترسی افراد به کامپیوتر و ارائه ی سواد دیجیتالی به ساکنان مناطق کم درآمد می باشد.

گوگل به تازگی برای گسترش برنامه های خود با سازمان مسکن تگزاس همکاری می کند و هدف نهایی این همکاری، آن است که Google Fiber میزبان ارائه ی اینترنت رایگان و پرسرعت مگابیتی به کسانی که پیش از این به اینترنت دسترسی نداشته اند، باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.