استاندار سمنان گفت: اگر دنبال رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال هستیم باید ذهنمان را عوض کنیم.

استاندار سمنان: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال باید «ذهنمان» را عوض کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا،منطقه سمنان، محمدرضا خباز در آیین افتتاح بزرگ‌ترین و تنها هتل پنج ستاره سمنان که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: باید قبول کنیم که دیگر بودجه‌های دولتی به تنهایی پاسخگوی عمران و آبادی کشور نیست و باید مجال را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باز کنیم.

وی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: باید بخش خصوصی داخلی، سرمایه‌گذاران ایرانی خارج‌نشین و سرمایه‌گذاران خارجی را به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ترغیب کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه با اجرایی‌شدن برجام سیل سرمایه‌گذاران به ایران سرازیر شده است، ادامه داد: باید از این فرصت تاریخی که در نتیجه پیروزی در مذاکرات به‌ دست آمده به بهترین نحو استفاده کنیم.

خباز با اشاره به اینکه غربی‌ها اعلام کرده‌اند که ایران از سال 2003 به این‌سو دنبال بمب هسته‌ای نبوده است، اظهار کرد: اولا ما هیچگاه دنبال بمب هسته‌ای و استفاده غیرصلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای نبوده‌ایم و دوم اینکه حالا باید به دنیا پاسخ دهند که اگر ایران از 2003 به این‌سو دنبال بمب هسته‌ای نبوده، چرا این‌ همه مشکلات را برای این مردم به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه تیم هسته‌ای ایران مجاهدانه حق و حقوق و حقانیت ایران را به کرسی نشاند، گفت: دیپلمات‌های ایرانی در یک عرصه نابرابر و در برابر 6 قدرت جهانی به پیروزی رسیدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه در نتیجه آن پیروزی‌ها امروز فضا برای ورود سرمایه‌گذاری در ایران باز شده، خاطرنشان کرد: استان سمنان در همین راستا از سرمایه‌گذاری در همه بخش‌ها استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه راه گریز از بیکاری، ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: راه ایجاد اشتغال نیز جذب سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری توسط دولت دیگر ممکن نیست و باید بستر را برای بخش خصوصی فراهم کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.