قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با اشاره به این که الزامات مدیریت شهری، فراتر از موضوعات خدماتی وعمرانی است، اظهار داشت: امروز موضوع سلامت فردی و اجتماعی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است.

توسعه فرهنگ سلامت، از بخش‌های مهم چشم‌انداز اجتماعی شهر تبریز است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  صادق نجفی، بهره‌برداری از بیمارستان 118 تختخوابی کودکان مبتلا به سرطان، را نماد عملی درک مدیریت شهری از نیازهای شهر و شهروندان خواند و افزود: اقدامات مهم عمرانی و خدماتی، زمانی ارزشمند است که در خدمت شهروندی سالم و بانشاط باشد، از این رو شهرداری برای رفع آلام کودکان بیمار، این مرکز درمانی را احداث و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است.

وی با اشاره به این که بخش گسترده‌ای از برنامه‌های اجتماعی شهرداری تبریز معطوف پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی شده است، گفت: شهرداری در تدوین چشم‌انداز اجتماعی شهر، برنامه‌های توسعه فرهنگ سلامت و آسیب‌های حوزه خانواده  را مورد توجه قرار داده و بعلاوه، در مسایل عمرانی نیز اقداماتی انجام داده که بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان نماد بارز آن است.

شهردار تبریز ادامه داد: در دوسال گذشته، ارتباط همدل و صمیمی شهرداری با عموم دستگاه‌های اجرایی، در حوزه‌های مختلف اجرایی بارز و اثرگذار بوده است. این رویکرد به خصوص در ارتباط با حوزه سلامت و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بسیار جدی پیگیری می‌شود.

دکتر نجفی با اشاره به پیشینه شهر تبریز در حوزه طب، یاد و خاطره زنده‌یاد دکتر مبین را گرامی داشت و گفت:  قدردان تلا‌ش‌های جامعه پزشکی هستیم و امیدواریم با تداوم همکاری‌های خود، از فرصت خدمت به شهروندان، به بهترین نحو ممکن بهره‌ بگیریم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.