۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 346839

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیمه تا حد زیادی می‌تواند مشکل جوانان را تسهیل کند در این جهت بیمه ایران کوشش کرده بدون توجه به سود و در جهت حمایت از جوانان عمل کند.

"ازدواج جوانان" رسما بیمه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،محمود گودرزی در مراسم رونمایی از بیمه ازدواج جوانان که امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: موارد بسیار مهمی در بیمه ازدواج جوانان گنجانده شده است که شامل آموزش‌های پیش و پس از ازدواج و حمایت‌های مادی و معنوی پس از ازدواج می‌شود و این امر موجب می‌شود که جوانان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به آینده ازدواج کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در زمینه بیمه ازدواج جوانان اظهار کرد: اطلاع مردم از این بیمه می‌تواند در نضج گرفتن و تقویت بیمه ازدواج جوانان موثر باشد و در این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: فعالیت بیمه‌ها در زمینه ازدواج،‌مسکن،‌ اشتغال و سایر مسایل مبتلا به جوانان می‌تواند در کاهش این مشکلات جوانان بسیار موثر باشد.

به گزارش ایسنا وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌ بدیهی است که دولت به تنهایی قادر به رفع مسایل مبتلا به جوانان نیست بنابراین باید از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه به ویژه ظرفیت‌های مردمی بهره برد و از تکنیک‌هایی استفاده کرد که الزاما شناخته شده نیست.
گودرزی در پایان گفت: بیمه بخشی از مشکلات جوانان را ولو محدود پوشش می‌دهد که در این شرایط باید از این ظرفیت مناسب بیشتر استفاده کنیم چرا که بیمه گستره وسیعی دارد و حتی بیرون از مرزها را نیز شامل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.