قدس آنلاین - ایلام – غلامرضا محمدمرادی: رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: صلاحیت نهایی ۴۶ داوطلب مجلس دهم در ایلام تأیید شد.

تأیید صلاحیت نهایی ۴۶ داوطلب مجلس دهم در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یوسف امیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه در مرحله دوم بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس دهم شورای اسلامی در استان ایلام، 4 داوطلبی که قبلاً در هیات های نظارت تأیید صلاحیت شده بودند، رد صلاحیت شدند، اظهارداشت: از این تعداد 2 نفر در حوزه انتخابیه ایلام و 2 نفر دیگر در حوزه انتخابیه دهلران رد صلاحیت شده اند که این افراد بمدت سه روز فرصت دارند اعتراض و شکوائیه خود را به مراجع ذیصلاح ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده استان ایلام همزمان با سراسر کشور 26 بهمن ماه جاری از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد، افزود: اسامی رسمی کاندیداها از طریق وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد.

رئیس دفتر هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام از تأیید صلاحیت 3 کاندیدایی که در مرحله اول صلاحیت آنها احراز نشده بود، خبرداد و تصریح کرد: در مجموع صلاحیت 46 داوطلب مجلس دهم در استان ایلام تأیید شده که 36 نفر از آنها از حوزه انتخابیه ایلام و 10 نفر از آنها از حوزه انتخابیه دهلران در کارزار انتخاباتی مجلس دهم شرکت خواهند داشت.

گفتنی است در زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم در استان ایلام 108 نفر ثبت نام کردند که در دو مرحله بررسی صلاحیت این کاندیداها در حوزه انتخابیه ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی 40 نفر رد صلاحیت شده، 4 نفر انصراف داده و 36 نفر تأیید شدند و در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره نیز 15 نفر رد صلاحیت، 2 انصرافی و 10 نفر تایید شدند.

لازم به ذکر است که استان ایلام در مجلس شورای اسلامی 3 نماینده خواهد داشت که دو نماینده از حوزه انتخابیه ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی و یک نماینده از حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یارمحمدی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    کسانی که با ابزارهای نگران کنند همچون مادی وثروت های باد اورده در انتخابات احساسات مردم رابه بازی می گیرند تا خودشان به قله ثروت وزراندورزی ودنیا گرائی وامیال نفسانی خود برسانند قطعا مردم باید بادرایت و قدرت جلوی خواسته انها را بگیرنند واکفتا کنند به انتخاب اشخاصی پاک دست واصلح استانی توسعه یافت واباد داشته باشیم