رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از تائید صلاحیت تنها یک نفر در نتیجه بررسی های نهایی شورای نگهبان خبر داد و گفت: ۲۰بهمن لیست نهایی را اعلام می کنیم.

۲۰بهمن لیست را ارائه می کنیم/ تایید علی مطهری در لیست اعتدال گرایان و صدای ملت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، قدرتعلی حشمتیان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: در لیست اولیه دو نفر از جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از سوی هیات نظارت تایید شده بود که در نتیجه بررسی نهایی شورای نگهبان تنها یک نفر دیگر تایید شد و از مجموع 30نفر سه نفر از جبهه به تایید رسیدند.
وی ادامه داد: در سراسر کشور هم بر اساس گزارش های واصله همین وضعیت را داریم و اصلاح طلبان و اعتدال گرایان مشهور تایید نشده اند و تعدادی گمنام در سطح کشور توسط شورا به عرصه رقابت بازگردانده شدند.

**تایید علی مطهری در لیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و صدای ملت
وی همچنین با بیان این که علی مطهری در لیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و صدای ملت تایید شد اضافه کرد: با وجود این که به جز علی مطهری اکثریت به اتفاق لیست اولیه جبهه مستقلین و اعتدال گرایان رد صلاحیت شده و مورد بی مهری شورای نگهبان قرار گرفته اند هیچ گاه از صندوق های رای قهر نمی کنیم.
حشمتیان گفت: ما همراه با مردم، همگام با دولت در راستای خواست امام و رهبری برای پیشبرد اهداف نظام که همانا آزاد اندیشی، استقلال، دفاع از کیان مملکت و امنیت کشور، بهبود وضعیت اقتصادی و تعامل با ممالک دیگر برای پیشبرد اهداف نظام مقدس تلاش می کنیم.
وی افزود: به دنبال آن خواهیم بود که با کاندیداهای موجود تایید شده از هر سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین و اعتدال گرایان که با تفکر ما نزدیکی دارند لیست خود را منتشر و برای تشکیل مجلسی متفاوت از 9 مجلس دیگر که 'نه افراط و نه تفریط، پیروی از خط امام و رهبری' باشد اقدام کنیم.

**کم لطفی شورای نگهبان در حق مستقیلن و اعتدال گرایان
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان معتقد است: شورای نگهبان بیشترین کم لطفی ها را در حق مستقلین و اعتدال گرایان کرده است و آنان به ناحق رد صلاحیت شده اند.
وی افزود: کشور و نظام مال ماست و همانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشور اسلامی تلاش خواهیم کرد و این گونه بی مهری ها ذره ای در اراده ما اثر نخواهد داشت.

**ما تائید شده مردم هستیم
حشمتیان ادامه داد: من منتقد اول احزاب کشورم و مردم سراسر کشور که نماینده هایشان در احزاب بوده اند بنده و امثالهم را تایید کردند و ما خود را تایید شده مردم سراسر کشور می دانیم.
وی گفت: ما کما فی السابق در خدمت مردم بوده و برای پیشبرد اهداف کشور تلاش خواهیم کرد.
حشمتیان افزود: در خیلی از استان ها رقابت اقلیتی است و اکثریت با اصولگراست و ما در حداقل هستیم؛ جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با صدای ملت ائتلاف کرده، با آقای لاریجانی گفت و گو داشته و با آقای عارف مذاکراتی کرده ایم و سعی می کنیم تیمی را آماده کنیم که بتواند از حضور تندروها در مجلس جلوگیری کند تا مجلسی معتدل و مستقل داشته باشیم.
وی گفت: طبق وعده ای که داده بودیم با همین حداقل ها، 20 بهمن لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    اگر در استان ها رقابت شما با اصولگرا ها حداقلي است اين بر مي گردد به سياست هايتان كه يكيش همين علاقمندي به آقاي علي مطهري است . مردم سياست هاي ژله اي و فلبداهه ايشان را كه مورد علاقه شما هم هست را نمي خواهند . قدري گام هاي لرزانتان را مديريت كنيد تا ببينيد ملت چه استقبالي از شما خواهند كرد . ملت به شخصيت فردي شما راي نمي دهند بلكه موضعگيري ها و چشم انداز هايتان است كه باعث اميد و يا نا اميدي مي شود .رصد شعار ها و عملكرد ها نيز عنصر بعدي تعيين كننده خواهد بود . امام راحل و رهبر معظم انقلاب هر يك فقط يك نفر ند اما ببينيد ملت چه اشتياقي نسبت به آنها از خود بروز مي دهند . شما هم مثل ايشان شويد تا از حداقل ها عبور نماييد .