همزمان با سی وهفتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، ماهنامه «پیام مسجد» با عنوان «در مسیر انقلاب» در ارمنستان چاپ و منتشر شد.

انتشار پیام مسجد ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارمنستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، ماهنامه پیام مسجد با عنوان در مسیر انقلاب همچنین به صورت دیجیتال از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان تهیه و منتشر شد.
مطالب این ویژه نامه فرهنگی ـ قرآنی شامل موضوعات متنوع و خواندنی از جمله آشنایی با انقلاب اسلامی، خاطرات سال 1357، ادبیات انقلاب اسلامی، گفتار بزرگان جهان در مورد انقلاب، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، نقش زنان در پیروزی انقلاب و تصاویری از تیتر روزنامه های بهمن 57 می شود.
ویژه نامه فرهنگی ـ قرآنی «در مسیر انقلاب» جهت مطالعه ارمنیان آشنا به زبان فارسی و علاقه مندان به موضوع ایران و انقلاب به ویژه ایرانیان مقیم ایروان، تهیه و تدارک دیده شده است.
این مجموعه فرهنگی از سه شیوه پست الکترونیکی، بارگذاری بر روی پایگاه اطلاع رسانی رایزنی و مسجد کبود ایروان به نشانی www.yerevan.icro.ir و www.yerevanmasjed.ir و همچنین، کانال فرهنگی ـ قرآنی مسجد جامع کبود ایروان در شبکه اجتماعی تلگرام به نشانی http://telegram.me/yerevanmasjed منتشر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.