قدس آنلاین/همدان/محمود شهرام فرد : برای کاستن از مشکلات اقتصادی بعد از پسا تحریم باید بازارهای جهانی را جذب کنیم.

باید بازار جهانی را ، پس از پسابرجام بدست آوریم.

به گزارش قدس آنلاین از همدان محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در دوران پساتحریم باید از ظرفیت درونی و بیرونی کشور بهره برد.

وی که در  مراسم مردمی جشن انقلاب در سالن آموزش و پروش شهر جوکار، سخن می گفت؛ افزود: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی باید در حوزه صادرات با کشورهای دیگر در تعامل باشیم و بازارهای جهانی را جذب کنیم.

وی با اشاره به واقعه  11 سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلوی آمریکا یاد آور شد : سیاستمداران آمریکا به این نتیجه رسیدند که امنیت داخلی‌شان به شدت آسیب‌پذیر است بنابراین باید کشورهایی را که منافعشان را تهدید می‌کنند را

به زانو در آورند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اجرایی شدن این سیاست خصمانه در لیبی، عراق، افغانستان و یمن ، تاکید کرد: در مورد ایران نیز بحث مسائل هسته‌ای را مطرح کردند تا انقلاب اسلامی را به زانو دربیاورند اما با تدبیر مقام

عظمای ولایت و ایستادگی و مقاومت مردم با شکست مواجه شدند.

الهی تبار درادامه گفت: ایران تنها کشوری است که دنیا نتواست به انقلاب و نظامش تعرض کند و اکنون به عنوان یک نیروی دفاعی قدرتمند و برگرفته از امنیتی پایدار در منطقه و جهان به شمار می‌رود.

وی ضمن درخواست بر شرکت حداکثری مردم در دو رخداد سیاسی 22 بهمن‌ماه و انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم بازتابی جهانی خواهد داشت و ضامن تداوم نظام و انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.