مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا دو روز دیگر مهلت ثبت نام در آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی به پایان می‌رسد، گفت: ۲۸ هزار و ۸۲۵ داوطلب برای شرکت در پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی

به گزارش قدس آنلاین،حسین توکلی در گفت‌و‌گو با میزان در رابطه با ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی  اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از چهارشنبه 14 بهمن ماه آغاز شد و در روز سه‌شنبه 20 بهمن ماه پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام  و اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره‌ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است ادامه داد: ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها 305 هزار و 332 نفر است که 161 هزار و 619 نفر از داوطلبان آزاد و 143 هزار و 713 نفر از شاغلان پذیرش می‌شوند.

مساور عالی سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: تعداد کل رشته محل‌ها 4 هزار و 633 نفر است که پذیرش 4 هزار و 610 کد رشته محل به روش متمرکز و 23 کد رشته محل هم نیمه‌متمرکز است.

وی در خاتمه عنوان کرد: تا 8 صبح امروز تعداد 28 هزار و 825 داوطلب برای شرکت در پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.