دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی گفت: کیش و قشم از مهم‌ترین مقصدهایی است که مشهدی‌ها در سفرهای داخلی برای خود انتخاب کرده‌اند.

کیش و قشم مهم‌ترین مقاصد گردشگری مشهدی‌ها در نوروز/ طرح مبدأ تا مبدأ در نوروز انجام نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرقانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در مرحلۀ بعدی شیراز و اصفهان قرار می‌گیرند که از هم اکنون تورهای آن‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: همچنین برای سفرهای خارجی تعداد زیادی از مشهدی‌ها مقاصد امارات و ترکیه را برای گذراندن تعطیلات عید نوروز خود انتخاب کرده‌اند.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای افزایش نیافتن ناگهانی قیمت‌های خدمات مسافرتی در ایام تعطیلات، بیان کرد: آزادسازی قیمت در بسیاری از مسیرها سبب شده که بهای خدمات براساس عرضه و تقاضا تنظیم شود.

فرقانی خاطرنشان کرد: با این حال در صورت بروز تخلف افراد می‌توانند مراتب را گزارش دهند تا متخلف مورد پیگیری قانونی توسط بازرسان انجمن قرار گیرد.

وی در ارتباط با برنامه‌ریزی‎های انجام شده برای طرح مبدأ تا مبدأ برای ورود مسافر به مشهد، تصریح کرد: با درنظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در این بخش با چند هتل و آژانس هواپیمایی، هماهنگی شده اما زمان اجرای آن در عید نوروز نیست.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی افزود: اجرای طرح مبدأ تا مبدأ برای زمان‌های غیرپیک در نظر گرفته شده و افرادی در قالب تورهای گردشگری به مشهد آمده و دوباره به شهر خود بازگردانده می‌شوند.

فرقانی با تأکید بر اقداماتی که شهروندان در راستای کم‌شدن تخلفات باید انجام دهند، تصریح کرد: همۀ افراد باید در نظر داشته باشند که از دفاتر رسمی و دارای نماد اعتماد بلیط خود را خریداری کنند زیرا در غیراین‌صورت ممکن است مشکلات زیادی برای آنها به وجود بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.