رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جریان نفوذ به دنبال القای این است که اقتصاد شکوفا و زندگی خوب در گرو رابطه با آمریکا است.

جریان نفوذ شکوفایی اقتصاد را در گرو رابطه با آمریکا می‌داند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست سه هزار نفره مسئولان بسیج دانشجویی تحت عنوان حافظان انقلاب که در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: عبور از سیاهی و تباهی در گرو مبارزه جریان حق علیه جریان باطل است. هرچند سخت باشد اما نتائج شیرینی دارد. انسان‌هایی که تن به مقابله با ظلم ندهند باید زیر نکبت ذلت زندگی کنند.
وی با تأکید براین مسئله که از ابتدا تا انتهای قرآن سخن از مبارزه حق و باطل است، افزود: انسانی که به دنبال تعالی، قرآن و رستگاری است از مبارزه با ظلم فرار نمی‌کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملتی که براساس آمار در سال 57 اکثریب آنها بی سواد مطلق بودند و سواد خواندن و نوشتن نداشتند، اکنون به جایی رسیده که بالاترین رشد علمی را دارد و فضا پیما پرتاب می‌کند. پول، اسلحه و رسانه در دست طاغوت‌هاست؛ اما پیروزی‌ها از آنِ حزب الله و اسلام است.سردار نقدی گفت: هرچه از چشم جهان خواران بیفتیم در دل ملت‌ها بالارفته ایم. امروز عکس امام و رهبری در دستان ملت‌ها می‌چرخد. چه باکی داریم از اینکه از چشم جهان خواران به جهنم بیفتیم.
وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند امروز شرایط همانند دوره صلح امام حسن(ع) است، گفت: امام حسن (ع) حتی یک سردار هم نداشت؛ اما به خدا سوگند امروز اگر رهبری اشاره کنند، 500 سردار برای مقابله با دشمن صف می‌کشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کسی که در اوج مذاکره می‌گوید آمریکا با فشار یک دکمه می‌تواند تمام نیروی دفاعی ما را از بین ببرد از دیپلماسی چیزی می‌داند؟ این دیپلماسی موفق است که در اوج مذاکره بگویم خزانه خالی است. این چه دیپلماسی است که می‌گوید بهترین قرار داد را با کسی ببندید که بیشترین فشار و ضربه را به ما زده و این پیام را به کشورهای جهان مخابره کنیم که در تحریم ها بیشتر ایران را تهدید کنید.
نقدی اظهار داشت: می‌گویند ایران هراسی را از بین بردیم،کجا از بین بردید؟ در حالی که در سال‌های گذشته هر کدام از کشورهای جهان از دیگری سبقت می‌گرفت که بگوید ما با ایران رابطه برقرار خواهیم کرد؛ اما امروز کاندیداهای انتخابات آمریکا مسابقه گذاشته اند و هرکدام می‌گوید من بهتر و بیشتر ایران را تهدید می‌کنم.
وی با اشاره به جریان نفوذ افزود: جریان نفوذ به دنبال القای این است که اقتصاد شکوفا و زندگی خوب در گرو رابطه با آمریکا است. رهبر انقلاب دیدگاه رابطه و کنار آمدن با دشمن را جهت حل مشکلات اقتصادی عقیم می‌داند. تاریخ و تجربه به ما نشان داده است رابطه و دوستی با آمریکا جز نکبت نتیجه ای ندارد. همه پیشرفت‌های این 37 سال کشور بدون رابطه با آمریکا بوده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کاهش ارز پول ملی، افت شتاب علمی کشور، یک چهارم شدن قیمت نفت و افزایش رکود را نتیجه تعامل با آمریکا در این چندساله دانست و گفت: ما به دولت دلسوزانه کمک می‌کنیم، در این تابستان امسال اگر تلاش بسیجی‌های وزارت نیرو نبود خاموشی‌های متعدد در کشور داشتیم. از روز اول روی کار آمدن دولت به تمامی وزیران نامه دادیم آماده کمک هستیم.
سردار نقدی اظهار داشت: با این همه دولت سراغ ما نیامد؛ در حالی که رهبری هم فرمودند از ظرفیت‌های بسیج استفاده شود. ما به دنبال خالی کردن زیر پای دولت نیستیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به محرمانه ماندن قرار داده‌های دولت یازدهم اظهار داشت: چرا حاضر نیستید قرار دادهای افتخار آمیز را علنی کنید؟ آیا صنعت هوایی کشور با هزاران متخصص و مهندس نباید در شکل گیری این قرار دادها نقش داشته باشد؟
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از بی توجهی به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد که به دنبال واردات است، اقتصاد شیخ نشینی است نه اقتصاد مقاومتی. چرا به فرمان رهبری و اقتصاد مقاومتی دل نمی‌دهید؟ چرا 15 هزار کارخانه کشور تعطیل است؟ چرا دانشگاه‌ها از کارخانجات کشور غافلند؟
سردار نقدی خاطرنشان کرد: تنها برای تأیید صلاحیت‌های افراد رد صلاحیت شده باید دلسوزی کرد و رفت و از رهبری درخواست حکم حکومتی کرد؟ چرا برای مشکلات صنایع و کارخانجات که حاصل بی تدبیری است دلسوزی نمی‌کنید؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.