قدس آنلای- ناراک - احمد مختاری: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با قدردانی ازحضور بسیارمعنادارو حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران یکپارچگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند

وحدت کلمه، عشق ملت به ولایت و امام زمان (عج) است

اراک – قدس آنلاین- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با قدردانی ازحضور بسیارمعنادارو حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران یکپارچگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: مردم ایران با بیداری و هوشیاری که از خود نشان دادند به همه دنیا ثبات کردند که متحد و یکپارچه هستند و همچنان با عهد و پیمانی که با امام (ره) ، رهبری و شهدا بسته اند ، محکم و باصلابت ایستاده اند و هیچ قدرتی نمی تواند آنها را شکست دهد.

وی با مقایسه پیشرفتهای انقلاب با مقاطع تحصیلی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با گذشت ۳۷ سال ، الان در حال گذراندن دوره های دکترا و فوق تخصص خود است و در این سال ها از کلاس های معرفت شناسی ، اخلاق ، شهادت طلبی و دشمن شناسی با نمرات بسیار عالی فارغ التحصیل شده است و رشد سیاسی و آگاهی ملت ایران بسیار بالا رفته و قابل قیاس با قبل نیست. وی با بیان اینکه سرمایه ما تانک و توپ نیست؛ بلکه ایمان، وحدت کلمه، عشق ملت به ولایت و امام زمان (عج) است ، گفت: جوانان نسل های چهارم و پنجم نیز با اینکه دوران انقلاب را ندیده اند ، اما بسیار آماده اند و بزرگترین سرمایه اجتماعی ، عظمت ، شرافت، استقلال و سربلندی ملت می باشند.

خطیب جمعه اراک خاطرنشان کرد: مردم کشورمان باید خود را برای رقم زدن برگ زرین دیگری از افتخارات ایران در هفتم اسفند با حضور بیش از ۴۰ میلیونی در پای صندوق های اخذ رای برای دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی آماده کنند. آیت الله دری نجف آبادی افزود: پس از اتمام انتخابات ، دیگر وظیفه نمایندگان منتخب مردم است که با همت صادقانه ، تمام هم و غم خود را برای خدمتگزاری به مردم و به خصوص گره گشایی از مسائل اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به کار گیرند.

وی بیان کرد: رفع مشکلات کارخانه های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ ، واحدهای بلاتکلیف و نیمه واگذار شده ، بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی مشکل دار در شهرک های صنعتی استان و کارخانه هایی که با دلار ۷۰ ریال ساخته شده و کارگران آنها بیکارشده و یا درآستانه بیکاری هستند و صدها میلیارد تومان بدهی بانکی کارخانجات و مسائلی از این دست باید توسط مسئولان و نمایندگان مردم حل شود.

وی با انتقاد از انعقاد قرارداد برای خرید پنج هزار واگن از خارج کشور گفت: آیا شرکت واگن سازی ایران در اراک قادر به تولید چنین واگن هایی نبوده که مسئولان به جای توجه به صنایع داخلی در پسابرجام و اقتصاد مقاومتی ، با صرف میلیون ها دلار ارز درصدد خرید از کشورهای خارجی و واردات کالاهای مختلف برآمده اند. آیت الله دری نجف آبادی افزود: مجلس بعدی باید همت گمارد تا ضمن اجرای برنامه های پسابرجام و با بهره گیری از افراد مومن ، متخصص و دلسوز تولید ناخالص ملی کشور را تا ۱۰ برابر افزایش دهد تا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی در خصوص مذاکرات ژنو در مورد سوریه نیز ابرازامیدواری کرد که این مذاکرات هرچه زودتر به نتیجه برسد و آتش بس اعلام شود، زیرا پس از پنج سال جنگ و خونریزی در سوریه ۵۰۰ هزار نفر کشته و یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مجروح شده اند، هزاران نفر بی خانمان و آواره برجای مانده و افزون بر ۲۲۵ میلیارد دلار خسارت به آن کشور وارد آمده است و همه اینها در حالی صورت گرفته است که مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.