قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس ایلام آماده تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

پلیس ایلام آماده تأمین امنیت انتخابات ۷ اسفند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه برنامه ریزی و تدابیر لازم به منظور پوشش صندوق های رای و امنیت انتخابات توسط پلیس از ماه های گذشته صورت گرفته و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد، اظهارداشت: در صورت نیاز برای برقراری نظم و امنیت در پای صندوق های رأی از توان نیرویی و امکانات پلیس مرزبانی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور چشمگیر و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که در راستای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب استوار و مقاوم هستند، افزود: مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز با شرکت گسترده خود و انتخاب افرادی اصلح که دغدغه حل مشکلات مردم و منافع نظام را دارند از این برهه حساس نیز با سربلندی بیرون خواهند آمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: نامزدهای انتخابات با رعایت اخلاق انتخاباتی، شان و منزلت خود را حفظ کرده و هواداران آنها نیز ضمن رعایت قوانین و مقررات، تلاش کنند زمینه مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم آورند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.