دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه، ترویج تروریسم بدون مرز و خشونت را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

خبرگان، مجلس مریدان اهل بیت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدجواد لاریجانی شامگاه شنبه در جمع مردم نوشهر در مسجد روستای کرکرودسر گفت: جمهوری اسلامی کشوری است که در سی‌وهفت سال گذشته از یک کشور ضعیف و توسری‌خور به یک قدرت عظیم منطقه‌ای تبدیل‌شده است و این برای دشمنان قابل‌قبول نیست.

وی اظهار داشت: دشمن قصد دارد ایران را منزوی، ضعیف و عقب‌افتاده نشان دهد و اصل جریان هسته‌ای این بود که ایران در صنایع فردو و هسته‌ای پیشرفت زیادی کرده است و دشمنان از آن نگران هستند.

وی عنوان کرد: ایران تنها کشور خاورمیانه است که چراغش با لامپ هسته‌ای روشن می‌شود و دشمن این پیشرفت را نمی‌خواهد و ما با دشمن محاسبه‌گر و خون‌آشامی روبرو هستیم که رهبری آن آمریکاست و نوکران کشورهای منطقه نظیر عربستان هستند.

لاریجانی بابیان اینکه در برابر تهاجمات خود را محکم کنیم اظهار داشت: بصیرت را از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و اینکه دشمنان خود را بشناسیم نشانه بصیرت است.

وی با اظهار اینکه ما اهل بصیرت و گفتگو هستیم ادامه داد: رسیدن به تعالی و پیشرفت از راه بصیرت ممکن می‌شود و یکی از توطئه‌های بسیار پیچیده در جهان اسلام، مسئله به‌کارگیری نیروهای به‌ظاهر متعصب دینی و نوکر اجانب است و تروریسم بدون مرز و خشونت را هدایت می‌کنند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه تصریح کرد: دشمنان قصد دارند تا جوانان مکتب اهل‌بیت را الگو قرار ندهند از این رو ۴۶۰ فتوا در یک سال و نیم گذشته از سوی سلفی‌ها صادرشده است که نشانه دشمنی با اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه در مکتب اهل‌بیت باید تلاشمان را بر بصیرت استوار کنیم ادامه داد: انتخابات نیاز نظام اسلامی برای چرخش است.

لاریجانی بابیان اینکه انتخابات باعث آبروی مکتب اهل‌بیت در دنیا شده است گفت: ازنظر ساختار مدنی، دموکراتی ترین سیستم را در جهان داریم که غربی ها به آن غبطه می‌خورتد و هرکاری می‌کنند که انتخابات در کشور برگزار نشود.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه نهاد مجلس و خبرگان رهبری باهم تفاوت دارند یادآور شد: باید نماینده‌ای انتخاب شود تا هم به امور محلی و ملی رسیدگی کند و هم خط رهبری را سرلوحه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مجلس و قوه مجریه بازوان ولی امر و ولایت‌فقیه هستند ادامه داد:این بازو باید به‌فرمان صاحب بازو باشد.

وی درباره مجلس خبرگان رهبری و با اشاره به اینکه این مجلس برای پاسداری از نهاد ولایت‌فقیه است اظهار داشت: استقلال و برکات نظام اسلامی ناشی از برکت مجلس خبرگان رهبری است و کسی باید وارد این مجلس شود که مبدأ را خوب بشناسد و ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای دفاع از رهبری و ولایت باید سینه سپر کنند زیرا در هیچ جای جهان چنین رهبر تیزهوش و بصیر وجود ندارد از این رو، انتخابات مجلس خبرگان رهبری در واقع انتخابات مریدان اهل‌بیت است و کسانی که مرید اهل‌بیت هستند پرشور باید شرکت داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.