فرمانده انتظامی محلات از متلاشی شدن باند سارق منازل در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تحقیقات پلیس سه سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند

باند سارقان منزل در محلات شناسایی و متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل پایگاه خبری پلیس سرهنگ فرامرز گودرزی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از بازرسی از خودروی سارقان مقداری طلا جواهرات و اموال دیگر کشف شد و متهمان به ۱۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی ۴۵ هزارنفر جمعیت دارد و در فاصله ۱۰۵ کیلیومتری اراک قرار دارد.

کشف محموله ۲۳ تنی برنج قاچاق در دلیجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: در عملیاتی غافلگیرانه پلیس دلیجان موفق به کشف یک محموله ۲۳ تنی برنج قاچاق شد. سرهنگ یوسف سپهوند افزود: به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی دلیجان از تردد یک دستگاه کامیون حامل برنج قاچاق در یکی از محورهای ورودی این شهرستان مطلع شدند. وی بیان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله یک تیم انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند. جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال اعلام و اظهارکرد: مدارک ارائه شده از سوی راننده با بار کامیون مطابقت نداشت بنابراین او دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۴۵ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

رد رشوه سه میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس شهرستان خنداب

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: دو مامور وظیفه شناس خندابی در جریان ماموریت دستگیری یک فروشنده مواد مخدر، رشوه ۳ میلیون ریالی را رد کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبر پلیس سرهنگ مجید مهرانفر افزود: ستواندوم رضا زندیه و استواردوم محمد معصومی دو مامور پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خنداب پس از مطلع شدن از فعالیت فردی که در زمینه خرید و فروش مواد مخدرفعالیت داشت، برای دستگیری او اعزام شدند.

وی افزود: به هنگام دستگیری فرد مواد فروش که دارای سوابق متعدد تهیه و توزیع مواد افیونی است، پیشنهاد سه میلیون ریال رشوه برای رهایی از قانون کرد ولی ماموران ضمن ثبت رشوه پیشنهادی، آن را گزارش و متهم را به یگان انتظامی منتقل کردند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.