عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رای مردم و حضور آنها در صحنه پشتوانه ای محکم برای سلامت و امنیت کشورمان است.

رای مردم در نظام اسلامی پشتوانه ای محکم برای امنیت کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،محمد حسین صفار هرندی در گردهمایی مدرسین و طلاب استان کردستان اظهار داشت: رقابت و وجود سلیقه های گوناگون در مدیریت کشور یک اصل پذیرفته شده در نظام اسلامی است.

وی افزوذ: از ابتدای انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی بر اساس سلیقه و بر گرفته از آراء مردم اداره شده است و اگر قرار باشد برای این نظام جایگزینی تعیین شود باید از درون نظام و با ارای مردم باشد نه از بیرون نظام و بدون رای مرم باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب حتی کسانی که نظام را قبول ندارند باید در این انتخابات شرکت کنند چرا که آرا مردم دارای پیام برای دشمنان و تضمین کننده امنیت کشور است.

هرندی با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و وقایع پس از آن یادآور شد: آنانکه در فتنه دخیل بودند دیگر صلاحیت حضور در این عرصه را ندارند و باید افرادی پایبند به نظام و اعتقادات مردم در این عرصه حضور داشته باشند تا مردم به آن چیزی که نیاز دارند برسند.

وی ادامه داد: مسئولیت مردم در این دوره از انتخابات بیشتر از دوره های گذشته است تا کسانی را انتخاب کنند که به مشروعیت قوانین اسلامی اعتقاد داشته و منافع مردم را بر منافع دشمنان ترجیح دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: در آستانه انتخابات رای دادن مردم و رجوع به آرای مردمی در جمهوری اسلامی برای نظامی که بر پایه دین و مردم سالاری بنا نهاده شده است، پشتوانه و امنیت است.

هرندی اظهار داشت: با آرای خودمان می توانیم ماندگاری و یک پارچگی را در کشور ایجاد کنیم و دشمنان نیز توان انجام هیچ کاری را در مقابل این مردم وفادار به نظام، نخواهد داشت.

وی افزود: باید همگی این را به خوبی درک کنند که آراء مردمی مقبولیت نظام را در جامعه تامین و به نظام جمهوری اسلامی مشروعیت می بخشد و همین امر تا کنون رمز ماندگاری و استمرا نظام بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این مطلب که آیا انتخابات پیش ‌رو زمینه ‌ساز فتنه است، بیان کرد: هیچ چیز غیر ممکن نیست و باید منتظر باشید چرا که فتنه از دل ‌های بیمار توسط شیطان برمی ‌خیزد و بسیاری دلشان کانون تردد شیطان شده است.

هرندی یادآور شد: حماسه ۹ دی باعث از بین رفتن فتنه سال ۸۸ شد و جریان فتنه که پی به اشتباه محاسباتی خود برده این بار می ‌خواهد به شکلی وارد صحنه شود که حتی اگر تمامی نامزدهای آنها هم رد صلاحیت شدند اقدام به شورش نکند و مردم باید با تکیه بر حماسه ۹ دی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی در پایان ادامه داد:  کسانی باید وارد مجلس شوند که اعتقاد به مشروعیت قوانین اسلام برای اداره جامعه را داشته باشند و منافع مردم برای آنها مهمتر و تعهد به مردم و محرومان در میان آنها بیشتر از احساس تعهد به قدرت‌ های بزرگ باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.