فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اهداف این یگان در بحث استیفای حقوق بیت‌المال، حفاظت از اراضی ملی و مبارزه با موضوع زمین‌خواری بوده است.

برخورد جدی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با زمین‌خواران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی عباس‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: بنای کار در مجموعه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن بر پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه بوده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته گشت خودرویی، موتوری و پوشش انتظامی ویژه بوده است.
وی افزود: خراسان رضوی نخستین استان کشور بود که برکت وجود بارگاه منور رضوی فرماندهی‌اش در این یگان معرفی شد و پس از این معارفه فرمانده 7 استان دیگر کشور معرفی می‌شوند و تا پایان امسال هم تمامی فرماندهان 34 مرکز سراسر کشور معرفی می‌شوند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور خاطرنشان کرد: در سطح کشور 34 اداره کل راه و شهرسازی داریم و در استان‌های کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان به دلیل وسعت این استان‌ها دو اداره کل راه و شهرسازی وجود دارد.
عباس‌نژاد عنوان کرد: اهداف این یگان در بحث استیفای حقوق بیت‌المال، حفاظت از اراضی ملی و مبارزه با موضوع زمین‌خواری بوده است.
وی بیان کرد: با توجه به داشته‌ها و شناسایی اراضی اقدام لازم در جهت جلوگیری زمین‌خواری توسط سودجویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.