۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 349853

وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت نمازخانه‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی از مسئولان این دانشگاه‌ها و دفتر فنی وزرات متبوع خواست نسب به ساماندهی و طراحی این اماکن اهتمام داشته باشند.

انتظارات وزیر بهداشت در حوزه نماز

به گزارش قدس آنلاین،سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اعتراض خود در تابستان امسال و در همایش مسجد جلوه هنر اسلامی نسبت به وضعیت نمازخانه‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: من در آن همایش نسبت به نمازخانه‌ها، فضا و طراحی آنها اعتراض داشتم؛ زیرا این نمازخانه‌ها فضا و طراحی زیبا و در شأن یک دانشگاه کشور اسلامی را دارا نبودند.
وی عنوان کرد: انتظار این است که هم مسئولان دانشگاه‌ها و هم دفتر فنی وزارتخانه‌ فضای نماز‌خانه‌ها را به هر طریقی شامل اندازه، زیبایی و رعایت بهداشت احترام کنند، این اتفاق به تدریج در حال رخ دادن است.
وزیر بهداشت تأکید کرد: نمازخوانی در وزارت بهداشت خیلی مهم است که در انتخاب اساتید و رفتار مربیان و مسئولان دقت داشته باشیم این دیگر امانتی است که من معتقدم مردم بر عهده هر مسئولان گذاشته‌اند و آنان در هر رده‌ای که هستند و امیدوارم که رعایت کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که وزیر بهداشت چه نمره‌ای به کارکنان تحت امر در وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌دهد در رابطه با وضعیت نماز می‌دهد اظهار کرد: در مورد وضعیت نماز خوانی با توجه به نبود اطلاعات دقیق نمی‌توانم نمره دهم و قضاوت کنم ولی آرزو می‌کنم نمره خوبی داشته باشیم.
هاشمی یادآور شد: در رابطه با وضعیت قرآن و توجه به آن، وضعیت ما در وزارت‌ بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی نسبت به سایر وزراتخانه‌ها و دانشگاه‌ها بهتر است و معمولا رتبه‌های برتر در مسابقات و جشنواره‌های قرآنی از آن ماست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.