قدس آنلاین: معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان اعلام کرد: بنیادشهید و امور ایثارگران استان اصفهان به مناسبت روزشهید و ۲۲اسفندماه همزمان با سالروزتأسیس این نهاد مسابقه پیامکی ایثار را برگزار می کند.

مسابقه پیامکی ایثار به مناسبت روزشهید برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سیدعلی قریشی با اعلام فراخوان جشنواره پیامکی ایثار گفت: همزمان با فرارسیدن روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان امام (ره) در خصوص تأسیس نهاد بنیادشهید، نخستین جشنواره پیامکی ایثار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی اهداف این جشنواره را فرهنگ سازی در میان نسل جوان و آشنایی عموم مردم با روز شهید یعنی 22 اسفندماه عنوان کرد و افزود: برای شرکت در این جشنواره علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب قطعه ادبی با حداکثر22کلمه تا پایان 22اسفند94 به سامانه پیامکی شماره 3000697273 ارسال نمایند.

قریشی با اشاره به جوایز این جشنواره خاطرنشان کرد: در مجموع برای این جشنواره به ده نفر از نفرات برگزیده لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی اهداء خواهد شد. جایزه نفراول کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 5میلیون ریال، نفردوم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 3میلیون ریال، نفرسوم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 2میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم کمک هزینه سفرزیارتی به مبلغ 1میلیون ریال خواهد بود.

وی تصریح کرد: داوری و اعلام نفرات برتر در اردیبهشت 95 انجام خواهد شد و همچنین آثار برگزیده در این جشنواره در کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بنیادشهید و امورایثارگران استان اصفهان به آدرس www.bonyadshahid.ir بخش اطلاعیه ها مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.