قدس آنلاین: فرمانده انتظامي خراسان شمالی با اشاره به امنيت کامل در مرزها، گفت: حفظ حريم امنيتي مرزها نياز به آگاه سازي مرزنشينان دارد.

حفظ حريم امنيتي مرزها نياز به آگاه سازي مرزنشينان دارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار "عليرضا مظاهري" با اشاره به اين که امنيت داخلي کشور به مرزها بستگي داد، افزود: خوشبختانه با همکاري و تعامل خوب مرزنشينان استان ، امنيت مطلوبي در مرزهاي خراسان شمالي حاکم است.

وی با بيان اين که مرزنشينان از طريق صادرات کالاهاي خود به کشورهاي همسايه امرار معاش مي کنند، تصريح کرد: متأسفانه برخي از دامداران با ناديده گرفتن قوانين و مقررات حريم مرزي ، تبعات جبران ناپذيري براي خود ، خانواده ها و کشور به وجود مي آورند.

وي فعاليت سرويس هاي جاسوسي و تخليه اطلاعاتي، محروميت هاي اجتماعي و مجازات هاي قانوني را از جمله تهديدات و آسيب هاي ترددهاي غير قانوني مرزنشينان بيان کرد.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي با بيان اين که تردد غيرمجاز، يکي از مشکلات و دغدغه مرزباني اين استان است، بيان داشت: نيروي انتظامي با ترددهاي غير قانوني مرزنشينان برخورد مي کند.

سردار مظاهري همچنين تصريح کرد: نيروي انتظامي براي کنترل و جلوگيري از تجاوزها و ترددهاي غيرقانوني نوارهاي مرزي علاوه بر نيروي فيزيکي و نصب ابزارهاي فني از نيروي انساني نيز استفاده مي کند.

وي خاطرنشان کرد: فرمانده مرزباني استان، مسئولان سياسي امنيتي و اجتماعي با کمک رسانه ملّي با حضور در مرزها ، مرزنشينان را نسبت به قوانين ، تهديدات و آسيب هاي آگاه مي کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.