رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان در محور اصلی بحث دینی و مذهبی استان واقع شده، گفت: از مدیرکل ارشاد البرز انتظار داریم هر چه سریع‌تر از سخنان امام‌جمعه کرج در عمل و بیان تبعیت کند.

 مدیرکل ارشاد البرز از سخنان امام‌جمعه کرج در عمل و بیان تبعیت کند

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه اختلاط زن و مرد، دختر و پسر مضر و ترویج منکر در جامعه است اظهار داشت: شادی حلال مفید است، آیت‌الله حسینی همدانی با شادی حلال مخالف نیست بلکه با ترویج منکر مخالف است.

وی افزود: تذکرات متعددی توسط نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به اداره‌کل ارشاد البرز ارائه شده که متاسفانه با کم توجهی مدیرکل ارشاد مواجهه و این امر سبب شده امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه بیانات به جا و مهمی را در این بخش داشته باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز با تاکید بر اینکه دین و به طور قطع نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با شادی مخالف نیست اما شادی باید حلال باشد، خاطرنشان کرد: این دسته از اقدامات ارتباط با شادی ندارد چرا که مخالف و مضر نشاط در جامعه است.

وی با بیان اینکه در کنسرت‌ها موسیقی‌هایی تحت عنوان اکسیژن نواخته می‌شود در حالی که این موسیقی‌‌ها نه تنها اکسیژن نیستند بلکه برای روح انسان د‌ی‌اکسید کربن به شمار می‌آید، تصریح کرد: برنامه‌هایی به شکل اختلاط و پایکوبی برای سلامت جسم و روح انسان مضر است.

ستوده با اشاره به اینکه مروج شادی در جامعه مبلغان دین هستند، یادآور شد: مادامی که امام جمعه کرج مطالبی را در رابطه با فرهگ استان بیان می‌کند در وهله نخست مدیر کل ارشاد اسلامی باید از این سخنان تبعیت کند و لبیک بگوید.

وی بیان کرد: توقع ما به عنوان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز از متولی و مدیر ارشاد البرز این است که صراحتا و شفاف اشتباهات خود در این بخش را بپذیرد و از تکرار آن جلوگیری کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز گفت: شاید در دید نخست برگزاری کنسرت‌ها با مبنای قانونی تناسب داشته باشد اما نحوه و شکل اجرا بسیار حائز اهمیت است و باید به این نکته نیز اذعان داشت اختلاط دختر و پسر تناسبی با قانون ندارد، قانون شکنی صریح و هنجارشکنی عمقی است که بر خلاف مسلک دین، اسلام و خون شهدا است که باید پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز از مدیرکل ارشاد اسلامی استان البرز درخواست دارند از بیانات نماینده ولی‌فقیه در البرز همچنین دین مبین اسلام حمایت کند، اظهار داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در محور اصلی بحث دینی و مذهبی استان واقع شده از طرفی انتظار داریم مدیرکل ارشاد البرز هر چه سریع‌تر از سخنان امام جمعه کرج در عمل و بیان تبعیت کند.

ستوده با بیان اینکه امت حزب‌الله طاقت، صبر و حدی دارد که نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مرز این جبهه است، افزود: برخی اتفاقات ناشایستی در سطح جامعه رخ می‌دهد که به سبب هنجار شکنی برخی از مسئولان در شان نظام نیست.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان البرز با بیان اینکه امید است مدیرکل ارشاد البرز برای جلوگیری از این امر گام بر دارد و همراهی لازم را داشته باشد، تصریح کرد: به طور قطع مردم پذیرای مسئولانی که از بصیرت کمی برخوار هستند، نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.