مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از ریزش کوه در کیلومتر جاده «تهم چورزق» خبر داد.

  ریزش کوه در کیلومتر ۳۰ جاده «تهم - چورزق»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،با بیان این‌که ریزش کوه در کیلومتر 30 جاده «تهم چورزق» ساعت 9 صبح امروز اتفاق افتاد، افزود: هم‌اکنون اکیپ‌ راهداری مستقر در شهرستان طارم با اعزام به‌موقع به محل وقوع حادثه، در حال بازگشایی این محوره بوده و هم‌اکنون مراحل پایانی این عملیات در حال اجراست.

وی با اشاره به این‌که یکی از دغدغه‌های مهم این اداره‌کل در فصول سرد سال، مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستایی به واسطه بارش سنگین برف و به وجود آمدن کولاک است، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد قابل قبول اکیپ راهداری استان زنجان به‌هنگام بروز چنین مشکلاتی باعث شده است تا روستائیان و شهروندان به‌هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان با کمترین مشکل مواجه شوند که البته همکاری دهیاران در تحقق این موضوع بسیار تأثیرگذار بوده است.

این مسئول با یادآوری این‌که انتظار ما از شهروندان این است که پیش از اقدام به تردد در محورهای مواصلاتی استان، اقدام به کسب اطلاع از وضعیت راه‌های استان بکنند، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند. هم‌چنین تلفن گویای ۱۴۱ با ۳۰ خط فعال، گزارش‌دهنده وضعیت جاده‌ها است. علاوه بر این، تلفن ۳۳۷۷۲۰۲۷ نیز بیست و چهار ساعته آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.