مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان با اشاره به اجرای طرح نوروز بازار در کردستان، همکاری اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر به اجرای هر چه بهتر این طرح در استان را خواستار شد.

  اجرای طرح «نوروز بازار» در ۱۲ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،«سیدمحسن علوی»، امروز(دوشنبه 26 بهمن‌ماه) در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر کردستان، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، ستاد تسهیلات خدمات سفر در استان با تشکیل 10 کمیته اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی به اقداماتی که تاکنون توسط این ستاد انجام شده اشاره کرد و افزود: باید امسال از موازی کاری و برخی ناهماهنگی‌ها که در سنوات گذشته به وجود آمده است، جلوگیری شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان با اشاره به اجرای طرح نوروز بازار در استان خاطرنشان کرد: این طرح امسال برای نخستین بار در 12 استان کشور با هدف معرفی فرهنگ هر استان، اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف این طرح به هیچ عنوان اقتصادی نیست و صرفاً با هدف معرفی فرهنگ استان‌هایی که دارای تاریخ کهن هستند، برگزار می‌شود.

علوی همکاری اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر استان برای برگزاری هر چه بهتر این طرح در استان را خواستار شد.

وی از آموزش و پرورش کردستان نیز خواست تا از پذیرش میهمانان غیرفرهنگی در مراکز اسکان خود خودداری کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان با تأکید بر ضرورت همکاری شهرداری خاطرنشان کرد: در همه استان‌ها شهرداری به‌عنوان یکی از عوامل اساسی جذب گردشگر و ارائه خدمات به آن‌ها نقش فعالی در این راستا ایفا می‌کند اما به‌علت کمبود اعتبار شهرداری‌های کردستان، امکان انجام چنین خدماتی در استان وجود ندارد.

وی یادآور شد: اعضای این ستاد باید بکوشند تا با ارائه خدمات مطلوب به مسافران، خاطره‌ای خوش در ذهن مسافران باقی بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.